2 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn er juist vanaf. Mijn dochtertje wilde ook niks eten of drinken dus we probeerde zoveel mogelijk vloeibaar en vocht te geven want knabbelen deed haar echt pijn en een fles drinken ook. We gaven petit Gervais en gaven haar melk uit een beker voor zover ze dit wilde drinken en dan zoveel mogelijk water door de dag. Ze had bij ons 2 dagen echt heel weinig gegeten en gedronken en daarna begon het langzaam aan te verbeteren. Het heeft wel een week geduurd voordat ze terug normaal at en dronk. Ze had het sinds vorige week vrijdag. Er zijn nog wel blaasjes die aan het genezen zijn maar ik denk dat ze in haar mond vooral weg zijn. Ze had er ook een paar onder haar voet waardoor ze de eerste 2 dagen ook veel gepakt wilde worden omdat het zo veel pijn deed. Ze was voor de rest alleen een beetje meer aan het zeuren als anders maar ook dat was na een paar dagen weer door.
Veel succes alleszins en hopelijk is je dochtertje er heel snel vanaf🤞
4 maanden geleden
Mijn dochter had vooral de blaasjes op haar handen en voeten. Eet ze wel ijsjes?
Voor mijn kleintje als ze ziek is en niet wil eten maak ik altijd ijsjes van fruit/ groenten ( smoothies) zodat ze toch wat vitamines binnen krijgt
Volgens mij was het een week anderhalve week voordat het wegtrok wat ik me herinner…