74 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Cindy holleman

hoi Ik ben Cindy 17jaar en ben zwanger vandaag 6weken en 1 dag hebben julli ...
Hé Cindy, Wat heftig voor je, ik hoop dat je steun krijgt van familie en vrienden! Mocht je nog niemand iets verteld hebben, hoop ik dat je niet te lang wacht, komt zoveel op je af de eerste weken! Je vraagt in je bericht om tips, je kan nu ook al een verloskundige praktijk opbellen voor informatie! Wens je veel liefde en kracht toe, Groet irene

3 jaar geleden

Hoi! Leuk om hier aan te sluiten, ik heb een zoontje van 5 jaar, en nu eindelijk naar 3 jaar proberen, en een miskraam in 2020, ben ik in blijde verwachting, ik ben heel nerveus en bang voor wat er komen gaat, maar ondertussen komt langzaam het besef dat het ons gelukt is.🥰 ik ben nu 4 weekjes na mijn verwachting

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben 34 jaar, en na twee miskramen (dec ‘20 en april ‘21) nu voor de derde keer zwanger. Uitgerekende datum 2-2-‘22 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Joy85

Goedemorgen! Ik ben 35 jaar en we zijn er gister achtergekomen dat we zwang ...
Oh wow, wij lopen bijna precies gelijk🤗. Hier ook 35 jaar, drie jaar samen en morgen (donderdag dus) ook precies 4 weken. Na een MA in november en een curettage afgelopen maart, zijn wij ook erg gespannen. Laten we hopen dat we beide een mooie eerste echo mogen hebben 🥰.

3 jaar geleden

Reactie op NicoleB85

Oh wow, wij lopen bijna precies gelijk🤗. Hier ook 35 jaar, drie jaar same ...
Wat leuk!! Zelfde bouwjaar ook! Spannend he. Ik kan niet wachten tot de echo's. 🤗🥰

3 jaar geleden

Hi allemaal! Ik ben 33, en ruim 10 jaar samen met mijn vriend. We hebben een dochtertje van bijna 2 :-). In januari helaas een miskraam gehad, maar nu gelukkig opnieuw zwanger. En ik merk dat het heel anders voor me voelt dan de vorige keer, toen ik eigenlijk vanaf dag 1 al het gevoel had dat het niet goed zat. Nu voel ik me bij een optimistisch, dus ondanks dat het nog maar heel pril is (4.2) heb ik goede hoop en kan ik er gelukkig gewoon van genieten ☺️

3 jaar geleden

Hoi, Ik ben Julia, 34 en bijna 5 jaar samen met mijn vriend. Ik hoop ook ooit te trouwen maar hij vraagt me maar niet ;) Na 1 jaar ovulatie inductie, 6x IUI ben ik nu eindelijk zwanger geworden via IVF (2e terugplaatsing) Ik kan het nog steeds niet geloven!!

3 jaar geleden

Reactie op JuliaVDP

Hoi, Ik ben Julia, 34 en bijna 5 jaar samen met mijn vriend. Ik hoop ook oo ...
Oh en ik ben nu 4 weken zwanger. Uitgerekend op 3 feb

3 jaar geleden

Reactie op Joy85

Goedemorgen! Ik ben 35 jaar en we zijn er gister achtergekomen dat we zwang ...
Hoi, ik word 29 jaar in juli. Vanmorgen erachter gekomen dat we zwanger zijn en net als jij uitgerekend op 2-2-2022. Eerste kindje voor ons ook... Spannend! Ik duim mee voor jullie!

3 jaar geleden

Hoihoi! Mijn naam is Klaske en ik denk dat mijn uitgerekende datum rond 3 februari 2022 ligt. Mijn man en ik zijn vorig jaar juni getrouwd (tijdens de corona crisis met 30 man) en afgelopen september hebben we ons eerste kindje gekregen (dus ook al tijdens de corona crisis). En nu dus coronababy nummer 2... terwijl de helft van de familie/ vrienden ons zoontje nog niet heeft gezien 😔 maar ik heb er zin in! 😁

3 jaar geleden

Reactie op Ano-1992

Hoi, ik word 29 jaar in juli. Vanmorgen erachter gekomen dat we zwanger z ...
Wat leuk! Gefeliciteerd! Blijft zo spannend!!

3 jaar geleden

Ik ben Gwendolyn 31 jaar. Samen met mijn vriend zijn we al meer dan een jaa ...
Hey Gwendolyn, wat erg voor jullie! Ik heb helaas ook hetzelfde meegemaakt. Heb in Januari een miskraam gekregen op 7 weken. We hebben het wel redelijk snel een plaatsje kunnen geven ook omdat we al een gezond zoontje hebben van 1,5j. Mijn lichaam heeft wel even de tijd nodig gehad voor te recupereren. Mijn cyclus was helemaal in de war waardoor het moeilijk was om mijn vruchtbare dagen in te schatten maar na 2x proberen is het ons toch gelukt! Ben nu 4 weken ondertussen en het blijft spannend afwachten met een bang hartje maar we proberen positief te blijven! 🥰

3 jaar geleden

Hoi. Ik ben 27 jaar. Vandaag een positieve zwangerschapstest gehad na drie rondes. Ik ben 4 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft een dochtertje uit een vorige relatie. Ik besef nog niet goed dat ik zwanger ben, vind het wel heel leuk en spannend!

3 jaar geleden

Weet een van jullie hoe dit kan, heb zojuist een test gedaan met weekindicator en geeft aan 3+ dit zou volgens de bijsluiter betekenen dat ik 5+ weken zwanger zou zijn, terwijl ik pas 4 wk en 6 dagen ben(laatste menstruatie). Kan ik langer zwanger zijn of kan ik ook gewoon heel veel hcg in mijn lichaam hebben😨

3 jaar geleden

Reactie op Demi2207

Weet een van jullie hoe dit kan, heb zojuist een test gedaan met weekindica ...
Het kan best dat je eisprong deze cyclus eerder is geweest. Mijne was deze cyclus 2 dagen later dan gewoonlijk dus daarom ben ik nu zwanger 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Classkey

Het kan best dat je eisprong deze cyclus eerder is geweest. Mijne was deze ...
Oke haha gefelicteerd met je zwangerschap, ik vind het allemaal zenuwslopend. Het is me eerste dus alles wat ik voel maakt me zenuwachtig😁

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben 27 en ruim 8 jaar samen met mijn man. Wij wonen nu twee jaar samen. Mijn zusje en beste vriendin zijn ook zwanger, dat maakt het extra speciaal 🥰 Wel erg spannend, hoop natuurlijk dat het allemaal goed blijft gaan 🤞🏻 Mijn uitgerekende datum staat nu op 5-2-2022. Op 28-6 hebben we de eerste echo🥰

3 jaar geleden

Hoi, ik ben Laura, 29 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Uitgerekend op 7-2-2022. Ik heb 2 zoontjes van bijna 2 en 4. Het blijft voor ons nog even spannend of het goed blijft gaan aangezien ik een miskraam gehad in medio 2018, eind jan 2021 en begin maart 2021. Zelfs vorige maand een licht positieve test gehad, maar ging uiteindelijk ook mis...

3 jaar geleden

Reactie op Demi2207

Weet een van jullie hoe dit kan, heb zojuist een test gedaan met weekindica ...
Ga er maar vanuit dat je veel hcg aanmaakt, met de termijn echo krijg je je werkelijke uitgerekende datum te horen. Kan dus afwijken van je eigen berekening.

3 jaar geleden

Reactie op Lauradd

Ga er maar vanuit dat je veel hcg aanmaakt, met de termijn echo krijg je je ...
Jaa precies ik wacht het gewoon af 22 juni heb ik me eerste echo 😍😍