Hoi allemaal,
Ik heb vooral savonds veel last van een opgeblazen gevoel en toch honger.
Graag zou ik dan niet meteen chips of nootjes willen pakken.
Nu probeer ik dat dus niet te doen omdat ik het nog een soort gezond wil houden.
Met als gevolg: misselijk als ik naar bed ga.
Wat eten jullie op dat tijdstip? Zo rond half 11?
Ik eet alles waar ik maar trek in heb. Ik heb altijd het gevoel gehad dat je lichaam zelf aangeeft wat wel en niet gaat. Bijvoorbeeld ik vind nootjes heel erg lekker. Maar als ik hoofdpijn heb, heb ik geen trek in nootjes, neem ik ze dan toch, wordt de hoofdpijn erger.
Hi, hier beetje het zelfde als je savonds wat eet. Ik pak meestal rijstwafe ...
Hey Liesje, misschien goed om te weten: smeerworst als in lever(worst) wordt afgeraden om te eten tijdens de zwangerschap omdat er te veel vitamine A in zit.
Komkommer met feta blokjes, augurk met sesamzaadjes, cracker met huttenkase en komkommer, yoghurt met fruit en soms ook gewoon chips en koek of chocola!
Hey Liesje, misschien goed om te weten: smeerworst als in lever(worst) word ...
Weet ik😉 een keer kan geen kwaad. Eet het niet de hele dag. Overal zit van alles in dan zou je niks meer kunnen eten. Ik kijk alleen naar de heftige etenswaren
Er mag heel veel niet tegenwoordig als je zwanger ben. Het mag wel als je h ...
Hm, lees maximaal 1 keer per week een heel dun laagje. Als je dikker smeert kan het al teveel zijn. Je kiest daar natuurlijk zelf voor als je dat wil maar we dachten dat je het niet wist 😉
Blokje feta met hummus en zeewier cracker er omheen. Komkommer, paprika met hummus. Nectarines, piccolinis, dunne zeezout maiswafels met smeerkaas of kipfilet. Kan nog wel even door gaan😋
Beschuit met smeerkaas/cheddarkaas of gewone kaas. Tegenwoordig echt heel veel zin in kaas, vlees beleg krijg ik niet af terwijl ik dat normaal heerlijk vind!