10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou een reis/camping waterkokertje aanschaffen, deel gekookt water en deel koud water 👌 een flessenwarmer zou natuurlijk ook prima kunnen..

één jaar geleden

Thermosfles meenemen. Avond ervoor warme melk of water in, en in de ochtend gebruiken. Wij doen dat altijd zo

één jaar geleden

Thermosfles mee

één jaar geleden

Wij hebben een half jaar geleden -toen nog aan de nutrilon voedingsflessen- de poedermelk aangemaakt met koud water. Kind net zo blij, wij daarmee ook, stuk minder gedoe en plannen! :)

één jaar geleden

Thermosfles van de Hema, wij doen dit al heel lang zo en werkt prima.

één jaar geleden

Wij hadden in het hotel het koffiezetapparaat geleegd en schoongespoeld met water en daar de melk in gedaan. (En geen koffie) Flesje eronder en er kwam warme melk uit ipv koffie🤣 wij hadden t zelfde probleem toen en er niet over nagedacht. Dus dit werd de creatieve oplossing

één jaar geleden

Ik weet niet hoe oud hij is, maar hij mag na 1 jaar gewoon normale koemelk toch? Die van ons drinkt het zelfs koud, dus gewoon rechtstreeks uit de koelkast.

één jaar geleden

Reactie op CuckooBlue

Ik weet niet hoe oud hij is, maar hij mag na 1 jaar gewoon normale koemelk ...
Ja zeker! Ze drinkt ook gewoon normale melk, maar ik dacht met vakantie en zonder koelkastje op de kamer voor de koemelk moest ik even naar een andere oplossing kijken! We hadden t nu vanmorgen gewoon koud gegeven zoals iemand anders hier voorgesteld had. Werkte prima.

één jaar geleden

Reactie op jasmijn1234

Ja zeker! Ze drinkt ook gewoon normale melk, maar ik dacht met vakantie en ...
Ja, en anders pakjes melk kopen bij de supermarkt. Doen wij ook op autovakantie, dan koop je gewoon van die kleine drink pakjes met melk. Blijven eeeeeuwig goed.

één jaar geleden

Zoals al genoemd een camping waterkokertje. Kost een paar tientjes wij nemen hem altijd mee op vakantie. Zo heb je altijd schoon gekookt water, mixen met koud en je bent klaar in een paar minuten. Soms zijn de waterkokers in hotels heel vies, als het er al is.