26 Reacties

één jaar geleden

Hier krijgt hij ook nog elke avond een fles, hij vraagt er ook echt zelf om. S ochtends heeft hij er ook nog heel lang een gehad, ik ben dan altijd alleen en nu met de vakantie zijn we overgestapt op een boterham. Hij krijgt nu nog een klein flesje melk. Wil hier binnenkort helemaal mee stoppen en alleen een drinkbeker geven. S middags drinkt hij ook zijn melk nog uit de fles. Anders drinkt hij maar een paar slokken. Dit is de volgende fles die we willen omzetten in een drinkbeker. S avonds wachten we tot hij hem zelf gaat afbouwen anders wil ik rond de 2 jaar kijken km hem wel al iets te minderen.

één jaar geleden

Die van ons krijgt na het eten yoghurt en drinkt voor ze gaf slapen nog wat water. Ze krijg vanaf 13 maanden geen avondfles meer

één jaar geleden

Ja hoor, hier ook nog een fles- sochtends (soms beker, soms fles) en savonds (fles). Ik vind het wel fijn om te weten dat ze genoeg heeft gedronken en dat ze wel lekker vol is voor het slapen. Volgens het voedingcentrum moeten ze minstens 300ml melk op per dag of zoiets.

één jaar geleden

Zeker! Ik geef zelfs bij elk slaapje nog een fles melk mee zodat hij voldoende vocht binnen krijgt.

één jaar geleden

Hier ook een flesje voor het slapen gaan. In de ochtend voor de creche krijgt na de boterham nog een fruitzakje met vezels. Zit ie goed vol en heeft ook genoeg vocht binnen.

één jaar geleden

Hier ook 1,5 en krijgt ook nog fles voor slapen savonds. Is ze overdag zo moe, slaapt al denk half jaar nog maar 1x, dan krijg ze nog een kleinere fles mee na bed smiddags.