7 Reacties
3 jaar geleden
Hi ik ben net terug van vakantie. Mijn dochter is bijna 5 maanden oud. Ik had gewoon een thermoskan vol met heet water mee. Daar kon ik de hele reis van flesjes mee maken. Je mag op Schiphol gewoon water meenemen en zoveel babyvoeding als je wil in je handbagage. Water wordt niet meer afgenomen bij de security check. Ik had zelf ook een waterkoker mee en dat was echt de beste beslissing. Ik vulde 2x per dag de thermoskan en zo kon ik de hele dag door flesjes maken. Mocht je echt niet genoeg hebben dan kan je altijd in een café heet water vragen/bestellen.
3 jaar geleden
Wij zijn begin mei met Ryanair van Weeze naar Malaga gevlogen. Onze dochter was toen 3,5 mnd. In de handbagage had ik een thermosfles met gekookt water. Op het vliegveld hebben we flesjes water gekocht. Alleen dat gekookte water bleek niet zo handig, had het beter iets kunnen laten afkoelen haha. Het was uren later nog gloeiend heet!!
3 jaar geleden
je mag gewoon water onbeperkt meenemen in de handbagage heb het nagevraagd aan security op de luchthaven. thermosfles met warm water meenemen en flessenwarmer of waterkoker
3 jaar geleden
Wij hebben afgelopen weekend gevlogen, we konden gewoon een thermoskan met heet water meenemen. Deden ze totaal niet moeilijk over. Flesje koud water hebben we gekocht op de AirPort en fles gemaakt in het vliegtuig voor
We gingen opstijgen en gingen dalen. Ging perfect! We waren in Portugal en daar hadden we hele grote flessen water (kun je bij de supermarkt halen) om de fles mee te maken omdat je daar ook niet uit de kraan kon drinken.
3 jaar geleden
Oh en je hoeft niet aan te sluiten in de lange rij. Je kunt door de fasttrack op de luchthaven. Dat was in iedergeval zo op Eindhoven AirPort. We hebben nergens hoeven wachten, wel zo fijn met zo’n kleintje. Helaas in Portugal kon dat niet maar ook dat ging redelijk vlot.