26 Reacties

5 jaar geleden

Solero ijsjes/split ijsjes. Qua drinken appelsap

5 jaar geleden

Even I have the same cravings for tasty and spicy food

5 jaar geleden

Ik wil alleen maar fruit of frituur eten tot nu toe. Vandaag 6 weken

5 jaar geleden

Half volle melk van de albert heijn 1.5 liter per dag😱 wortels met aiolli.

5 jaar geleden

Reactie op PWK

Solero ijsjes/split ijsjes. Qua drinken appelsap
Kijk met appelsap uit met de maagzuur😱

5 jaar geleden

Kijk met appelsap uit met de maagzuur😱
Ook met biologische troebele appelsap? Tot nu toe nog geen last van gehad. In iedergeval craving naar fris eten en drinken.

5 jaar geleden

Reactie op PWK

Ook met biologische troebele appelsap? Tot nu toe nog geen last van gehad. ...
Ja appels zijn zuur natuurlijk. Ik heb bij beide zwangerschappen vanaf 12 weken omeprazol moeten slikken vanwege het vele maagzuur tot open spugen van mijn slokdarm aan toe

5 jaar geleden

Reactie op PWK

Ook met biologische troebele appelsap? Tot nu toe nog geen last van gehad. ...
Ik heb mijn vorige zwangerschap alleen maar appelsap en water gedronken, omdat ik juist van andere drankjes last kreeg van maagzuur😅

5 jaar geleden

Hier geen speciale food cravings, maar gewoon de hele dag door zin in al het eten🙈 en dan ook echt mega trek

5 jaar geleden

Ppff vorige zwangerschap kon het bij mij ook niet Spicy genoeg zijn. Terwijl nu vind ik de mosterd saus van de McDonald's al te spicy, echt niet normaal... Ik heb nog geen cravings nu, ik moet mezelf er echt toe aanzetten om te eten en alleen op t juiste moment en dan ook niet te veel.

5 jaar geleden

Zit nu bij de mc Donalds, ga een hamburger eten terwijl ik dat nooit door m'n keel kreeg 🤣 verder tosti, patat, soep, chips, aarbeien en festini ijsjes aardbei... ben nu 7 weken zwanger, heb sinds een week pas 'last' hiervan.

5 jaar geleden

Niet een specifieke voorkeur. Ik heb gewoon trek 🤣🤣

5 jaar geleden

Vooral veel zin in fruit en voor de rest juist geen trek in eten.

5 jaar geleden

Wit puntje met als beleg naturel chips en sliertje mayo en ketchup 🙄 Ik was echt een vleeseter, maar nu het liefst alleen maar groente en fruit.

5 jaar geleden

Elke mogelijk soort nootje. Zoet of zout... Maakt ni uit.

5 jaar geleden

Hahaha te grappig om te lezen. Ik heb zelf vooral zin in vet eten haha. Burgers, chips, pizza. En ook in droge worst haha. Vreemd!!

5 jaar geleden

Reactie op 89Ilse

Hahaha te grappig om te lezen. Ik heb zelf vooral zin in vet eten haha. Bur ...
Heerlijk! Let wel op veel droge worst mag niet. Even op de app zwangerhap kijken. Heeft volgens mij te maken met de onbewerkte worst

5 jaar geleden

Ik wil alleen maar fruit of frituur eten tot nu toe. Vandaag 6 weken
Hier hetzelfde 😂

5 jaar geleden

Chocola en bitterballen hier

5 jaar geleden

Vooral zoute dingen en pittig inderdaad. Heb het gevoel dat ik dat nodig heb wanneer dat misselijke gevoel opkomt