19 Reacties
4 jaar geleden
Heb ze 5 a 7 minuten in pan heet water niks gesmolten teksten staan er nog op
4 jaar geleden
Heb ze 5 a 7 minuten in pan heet water niks gesmolten teksten staan er nog ...
Thanks! Ik denk dat het ook wel meevalt. Ik heb even op de website van difrax gekeken. En ik bedacht mij opeens dat de flessen van difrax ook plastic onderdelen hebben en die heb ik net ook in die sterilisator gedaan 🤣niks aan de hand 🙈
4 jaar geleden
Vraagje.. ik wil graag aankomende week beginnen met het steriliseren van flesjes etc. Ik heb flesjes van Dr. Brown, speentjes van Philips Avent ultra air. Kan ik deze ook gewoon uitkoken in een pannetje met kokend water? Zo ja, hoe lang moet dat ongeveer? En het neus- oorpompje moet die ook uitgekookt worden? Dit is mijn eerste kindje, dus nog niet veel verstand van🙈 alvast bedankt!
4 jaar geleden
Reactie op StepGut
Thanks! Ik denk dat het ook wel meevalt. Ik heb even op de website van difr ...
Klopt haha ik heb ze ook in de magnetron gedaan de flessen en de spenen gekookt want dat ging sneller maar echt smelten doen ze denk niet zo snel...
4 jaar geleden
Reactie op SRM93
Vraagje.. ik wil graag aankomende week beginnen met het steriliseren van fl ...
Gewoon 4 minuten in een pannetje kokend water doen😊 vaak staan de exacte tijden op het briefje/ de verpakking. Speentjes moeten vaak korter dan de flessen
4 jaar geleden
Op voorhand steriliseren is toch niet zinvol? Steriel blijft het niet... normaal
Doe je dat vlak voor gebruik (zoals het advies vroeger was bij pasgeborenen) en als ze dan wat groter zijn gewoon 1 keer per 24 uur, maar van de spullen die je die 24 u gaat gebruiken, niet om in de kast te zetten...
4 jaar geleden
Reactie op Bertien
Op voorhand steriliseren is toch niet zinvol? Steriel blijft het niet... no ...
Wilde net neerzetten dat het na steriliseren maar 24u steriel is. Ik ga dus ook pas dit doen na geboorte (als t nodig is). Wel flesjes en speentjes alvast gewassen. Maar verder staat t in de kast te wachten tot ik t nodig heb😊