15 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink vooral water. Dit doe ik al jaren, maar deze week drink ik af en toe een glaasje cola. Vooral tegen de misselijkheid.. Vooral doen wat goed voelt. Er zijn vrouwen die 24/7 aan de 'troep' zitten en bevallen ook van een gezonde spruit. Vooral naar je lijf luisteren. Maar pak idg geen light producten is mijn advies.

5 jaar geleden

Water! En heet water met een stukje gember er in! Af en toe thee uit een zakje en max 2x per week 1 kopje koffie. Heb gewoon alleen zin in water en verse gemberthee..... hahahahaha

5 jaar geleden

Ik drink gewoon cola zero zonder cafeïne als ik daar in de avond zin in heb hoor. Zou niet weten waarom dat niet zou mogen. De rest van de dag drink ik water…

5 jaar geleden

Ik gebruik deze app, ideaal als je iets niet zeker weet.

5 jaar geleden

Ik ben ook nogal van de frisdrank maar cafeïne mag enkel in beperkte mate. Ik heb dus cafeïnevrije thee gekocht (normaal drink ik met gemak 10 koppen zwarte thee per dag) en gekeken naar de frisdrank waar geen of weinig cafeïne in zit. Met bijvoorbeeld Ice Tea Green zit je redelijk goed. Moet je alsnog geen 10 blikjes per dag van drinken, maar 1 of 2 is dan geen probleem. Ze verkopen ook veel frisdrank in kleine mini blikjes, dan heb je wel de smaak voor even maar niet meteen de maximale cafeïne in 1x. En verder dus inderdaad goed naar je eigen lijf luisteren.

5 jaar geleden

Ik drink momenteel veel chocomelk. Van water wordt ik alleen maar meer misselijk. Op het werk drink ik wel water maar met granadin in, dat gaat ook. Gewoon doen wat jou het best voelt

5 jaar geleden

Thee en vruchtensap Of spa ginger lime.

5 jaar geleden

Ik drink gewoon elke dag me bakkie koffie. Ik drink ipv cola nu sinas

5 jaar geleden

Ik drink normaliter altijd alleen maar water en thee maar ik heb nu zo'n vieze smaak soms dat ik echt wat anders moet. Ik pak dan ranja of crystal clear zonder prik. Daar zitten niet zoveel calorieën in en geen cafeïne ofzo..

5 jaar geleden

Ik drink altijd water. In de zomer (als het warm is) af en toe ice tea sparkle, cola of bitter lemon Maar over het algemeen alleen water omdat het vooral m’n dorst lest.

5 jaar geleden

Ik drink veel water en crystal clear. Sinas ipv cola nu

5 jaar geleden

Thee, limonade siroop en ice tea. Maar dat is wat ik altijd al drink. Dus niet heel moeilijk😬

5 jaar geleden

Ik drink nooit frisdrank. Altijd water eigenlijk. Als je je frisdrank afwent wil je het echt niet meer.. zoete troep!

5 jaar geleden

Ik drink veel limonade, water, thee en soms een glas frisdrank.. Ik heb thuis gewoon Cola zonder suiker en decaf. Soms drink ik ook gewone cola voor de misselijkheid..

5 jaar geleden

Ik drink thuis eigenlijk alleen maar water en zo nu en dan een kopje decaf koffie of thee/heet water. Buiten de deur kies ik wel eens een ginger ale of een 0.0 biertje.