9 Reacties
vor einem Jahr
Fruitshake, smoothie, of zelf fruitzakjes maken.
Fruit ijs maken met (fruitstukjes in houder met water erbij)
Vindt mij dochter heerlijk.
Of zelf sorbet ijs maken van fruit.
En elke dag blijven aanbieden.
Mijn dochter wil thuis voornamelijk alleen maar druiven eten en op het kdv weet ze van alles☺️😂
Dus maak ik tegenwoordig gewoon voor mij een allebei mijn dochters en schaaltje met verschillende soorten fruit erin en zie dan wel wat ze op eet maar met dan ik had verwacht omdat ik een jaar zus hetzelfde eten.
En wat ik verder nog door ik zelf ongezoete havermout/havermeel pannenkoeken maken met fruit erin( blauwe bessen, banaan, appel, bramen, frambozen, aardbeien)
En vries een stapel in. Voor als ik een drukke dag heb of voor wanneer mijn dochter en drama dag heeft☺️
Ze kunnen voor ontbijt/lunch/avondeten gebruikt worden
vor einem Jahr
Wanneer ons zoontje weer zo'n moment heeft dat hij geen fruit wil maak ik een bakje wat ik tussen zijn speelgoed zet. Hij neemt dan af en toe wat en aan het eind van de dag is het meestal op. We gebruiken een snack cup omdat anders de druiven of appelstukjes tussen de duplo belanden
Een cracker of beschuit met aardbeien gaat er hier ook goed in. Bevroren fruit ik de blender als ijsje is hij ook weg van, vooral met mango. (wel even kijken of je blender dit kan waarderen, wij hebben er hierdoor al 2 versleten)
vor einem Jahr
Mijn zoontje eet redelijk goed fruit dus het kan zijn dat dit truckje misschien niet werkt. Maar hij heeft wel eens een periode dat hij er even geen zin in heeft. Wat voor hem heel goed werkt is het hem zelf laten prikken met een vorkje en laten eten. Dus ik en snij alles voor in kommetje en hij plaart daarna maar lekker aan met z'n vork. Dan word het 100x interresanter voor hem.
Of het werkt weet ik niet, maar wellicht het proberen waard.
vor einem Jahr
Herkenbaar.. hier gaat ook alleen banaan erin. Hij is een ontzettend goede eter, maar heeft een tijd geleden besloten om geen fruit meer te eten. We blijven het aanbieden en soms gaat er perongeluk een stukje in 😂.
Verder maak ik vaak smoothies en stop daar dan ook direct wat groenten in. Of ik maak pannenkoekjes met fruit in het beslag. Zo krijgt hij het toch binnen. Uiteindelijk zal hij vast wel fruit gaan eten.