14 Reacties
één jaar geleden
Ik dacht dat dit nog normaal is 🙈 Hier eentje van 20 maanden die ook weer geregeld wakker is 's nachts, soms voor een slokje, soms voor knuffels.
Vergeet niet dat het slapen van kindjes op en neer gaat, steeds vaker beter maar soms ook weer een poos wat minder. Maar uiteindelijk gaat de lijn (als je 'm op een grafiek zou plaatsen) gelukkig altijd omhoog. Ook al gaat het nu minder, het wordt weer beter!
één jaar geleden
Hier ook drama snachts
Het lijken wel driftbuien bij onze dochter, ze blijft dan in het ergste geval 2 1/2 uur wakker een huilen en mekkeren.
Je hebt rond de 18 maanden slaap regressie ( misschien verlaat ofzo)
Heb al 1 1/2 week maar 4 uur slaap en soms 5 uur, moet ik wel op tijd gaan slapen.
één jaar geleden
Reactie op suus17021987
Hier ook drama snachts
Het lijken wel driftbuien bij onze dochter, ze blij ...
Ja idd slaap tekort is hier bij mij ook flink aan de orde. Maar hij is dan idd echt boos, hij lijkt gewoon echt moe te zijn maar komt niet meer in slaap.
één jaar geleden
Reactie op freumpie
Wat de zijn ritme de rest van de dag?
Klinkt mogelijk als oververmoeidheid. ...
Hij slaapt nog 1 keer tussen de middag van 11.30-14.30. Ik heb, als ik niet hoef te werken, hem ook rond 7 uur dan weer in bed gelegd en soms na 20 min huilen valt die dan nog even in slaap. Maar als ik hem heel lang laat slapen dan gaat die ‘s middags niet meer slapen, dus dat schiet niet op.
Hij heeft nog maar 4 kiezen en is al zeker 2 maanden lang veel aan het kwijlen en zit veel met vingers in zijn mond maar kan dan niet verklaren waarom dit telkens rond 4 uur/half 5 is, als dat het zou zijn.
één jaar geleden
Onze dochter word ook weer elke nacht wakker. Het enige wat helpt is als papa erheen gaat, hij zegt dan dat ze verder moet slapen en ze gaat weer liggen en gaat slapen. Als ik erheen ga is het drama en wilt ze ook uit bed.
Misschien helpt dit ook bij jouw zoontje als jij niet zelf naar hem toe gaat maat de papa als dat kan?
één jaar geleden
Reactie op KimberleyP90
Hij slaapt nog 1 keer tussen de middag van 11.30-14.30. Ik heb, als ik niet ...
Z’n ritme lijkt wel goed idd voor die leeftijd. Tussen vier en vijf slapen ze wel heel licht dus als die pijn heeft kan hij er misschien van wakker worden? Kiezen duurt lang en kan flink pijn doen. Misschien bedje even stukje omhoog leggen. En t kan idd ook gewoon even een periode zijn hoor. Dat is hier ook echt wel zo
één jaar geleden
Reactie op suus17021987
Hier ook drama snachts
Het lijken wel driftbuien bij onze dochter, ze blij ...
De slaapregressie is 20 maanden
Komt denk ik door slaap te kort beetje vergeetachtig hahaha
één jaar geleden
Reactie op KimberleyP90
Hij slaapt nog 1 keer tussen de middag van 11.30-14.30. Ik heb, als ik niet ...
Slaapt hij niet teveel overdag? Dat was bij onze dochter het probleem. Ze slaapt nu nog max 2 uur en een kwartier en dan halen we dr uit bed. Sindsdien slaapt ze van 19.00 tot eigenlijk zeker 7.00 uur.
één jaar geleden
Reactie op Dolfijnenzijncool
Onze dochter word ook weer elke nacht wakker. Het enige wat helpt is als pa ...
Grappig, bij ons werkt dit ook zo.. 😅
één jaar geleden
Reactie op Hi_10
Help, dit hebben wij nu. Is het bij jullie al over? En zo ja, hoe ging dit? ...
Hier ging het gewoon vanzelf weer over en nu slaapt ze weer van 19u tot ong. 6 a 7 uur. Soms 's avonds nog wel even een keertje extra komen knuffelen maar dat is even kort. Niks bijzonders gedaan, in de nachten dat ze veel wakker werd nam ik d'r bij ons in bed en nu is dat dus niet meer nodig. Alles is een fase 🫨