11 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb bh topjes bij de primark gekocht 2 voor 12 geloof ik je voelt het niet zitten. Bh's deden pijn met of zonder beugel. En dit heeft echt wel me leven geredm heb de vulling er uitgehaald. Heb tochnwat aan mocht me shirt iets doorschijnen

3 jaar geleden
Hoi Maartje, ik draag al jaren geen BH. Vind het oncomfortabel en voor wie doe ik het eigenlijk?…🤷🏼♀️ Nu tijdens mijn zwangerschap (26wk) merk ik eigenlijk geen verschil. Af en toe draag ik zo’n zacht topje, als dat onder kleding mooier uitkomt.

3 jaar geleden
Hoi! Ik draag ze ook al jaren niet meer maar nu tijdens de zwangerschap merk ik wel dat mijn borsten gegroeid zijn. Zo’n zacht rekbaar topje vd primarkt heb ik nu (3 voor 12 ofzo) en dat vind ik wel superzacht en rlxt zitten. Moet zeggen dat als ik de deur uitga dat ik me niet fijn voel zonder topje. Maar werk altijd thuis dus daar kan het wel.
Ik weet niet goed wat het met de stevigheid doet. Ik denk niet dat t veel uitmaakt, maarja.. ik heb ook niet mega grote. En ze veranderen nu toch dus daar valt weinig over te zeggen.
Maar bh’s vind ik vreselijk. Zo strak en zeker met die beugels. Nope. Lekker zo’n rekbaar ding. Geeft nog wat stevigheid en vorm (trek altijd wel die dunne vulling er ook uit). Gewoon een extra stofje onder je shirt zodat je ook minder je tepels er doorheen ziet.
Niet perse een antwoord op je vraag haha. Maar misschien heb je er toch wat aan.
Die dingen die overal rekbaar zijn, met een breder bandje die ook rekbaar is, en onder je borst ook enz. Die zijn echt heel fijn vind ik

3 jaar geleden
Een beetje zoiets alleen dan vd primarkt. Voelt niet alsof je iets extras aanhebt. Nouja. Je vraag gaat over niks meer dragen natuurlijk. Maar mocht je toch iets willen. Dit kan ik je wel aanraden. Die vorm.

3 jaar geleden
Ik heb ook van die topjes van de primark gekocht tijdens mijn vorige zwangerschap die heb ik de laatste 3 maanden gedragen omdat me beugel bh teveel in mijn buik drukte. Ik heb er geen hangborsten of iets van gekregen. Als ik de deur uit ging en iets straks aanhad deed ik wel voor het aanzicht even een Bh aan staat toch beter haha! Heb ze nu weer aan ( 30 weken ). En heb ze ook nog een tijd na de bevalling aangehad omdat het gewoon fijner zit.

3 jaar geleden
Mij bij hangen ze bijna op m'n knieën als ik geen bh draag, het is echt vreselijk 😂😂. Dus nee, wel zodra ik thuis kom want het zit voor geen meter 😅

3 jaar geleden
Ik ben zelf 28 weken en begin nu af en toe wat te lekken uit mijn borsten. Ik zou daarom wel iets van een topje of hemdje dragen onder je shirt om doorlekken te voorkomen. Ik draag zelf deze https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0973980002.html hier kunnen evt ook zoogcompressen in straks.