5 Reacties

vor einem Jahr

Hier! Wij slaan het soms ook al een keertje over als het moeizaam lukt of als hij bijvoorbeeld wat langer heeft geslapen in de ochtend. We proberen het wel maar als het na een halfuur niet is gelukt of als het echt een strijd is, gaan we gewoon weer naar beneden. Hij slaapt er 's nachts niet beter of slechter door 🤷🏼‍♀️

vor einem Jahr

Reactie op Jane94

Hier! Wij slaan het soms ook al een keertje over als het moeizaam lukt of a ...
Is hij in de middag dan niet kapot? Hier lijkt hij nl wel moe, maar kan dan toch niet slapen.. maar goed hij heeft vanmiddag uiteindelijk (na een "gevecht") wel geslapen, maar lijkt nu nog moe. Volgende keer ook maar stoppen met proberen na een halfuur..

vor einem Jahr

Reactie op Daphne1601

Is hij in de middag dan niet kapot? Hier lijkt hij nl wel moe, maar kan dan ...
Dat valt wel mee, hij heeft toch een rustmoment gehad als we hem in bed probeerden leggen (dus na een flesje ligt hij even op ons en dan leggen we hem weg normaal maar dat wegleggen faalt dus soms), en dat rustmoment lijkt dan wel voldoende hier 😁

vor einem Jahr

Het is toevallig 2x voor gekomen in de afgelopen 2 weken. Ik ben gaan wandelen waardoor ze meteen in slaap viel. Ik wil echt dat ze slaapt want onze dame is een vroege vogel. Altijd tussen 6/7 wakker dus dat is niet te doen om zo lang wakker te blijven

vor einem Jahr

Ons meisje sliep ook heel erg slecht de afgelopen dagen. Wilde niet losgelaten worden en stribbelde errrrrg tegen. Maar nu ineens slaapt ze wel weer goed 's middags en 's avonds, dus toch een fase geweest denk ik. 🤷🏼‍♀️ Zo moeilijk altijd om erachter te komen waar het aan ligt!