10 Reacties

één maand geleden

Ja. Vreselijk. We proberen nu te leren om eerst iets op te ruimen voordat er iets nieuws wordt gepakt om te spelen. Dat helpt al iets. Verder hebben we overal hoopjes met 'moet nog iets mee, maar waar leg ik het neer'. We zetten na het eten de vaatwasser aan zodat ie sochtens leeg is en we de hele dag door kunnen opruimen

één maand geleden

Zelfde hier vooral klei overal

één maand geleden

Ja het is gek makend soms

één maand geleden

We leren onze dochter om eerst iets op te ruimen voordat ze een ander speelgoed pakt. En voor het slapen gaan zetten we opruimlied op (kids youtube). Dit vind ze enorm leuk en is het huis opgeruimd voordat we naar boven gaan om avondritueel te doen

één maand geleden

Wij ruimen elke dag alles op. Al het speelgoed zit in Ikea bakken en in de ikea kast op zijn kamer. Netjes opgeruimd op die manier. Elke dag komt er 1 bak naar beneden en daar kan hij mee spelen. Scheelt een hoop.

één maand geleden

Ik rouleer met speelgoed! Dus enkel 5 a 6 stuks speelgoed voor haar waarmee ze kan spelen voor een aantal weekjes. Als ik zie dat ze uitgekeken is, dan wissel ik dat weer om voor ander speelgoed. Ik heb alle speelgoed geordend in van die handige puzzelzakjes van shein/alie-express en soort bij soort gezet. Zo houd ik overzicht en ook rust in m’n hoofd. Óók weet ze dat ze pas ander speelgoed mag, als ze dit terug heeft gezet in haar kamer.

één maand geleden

Reactie op februari2022mama

Ik rouleer met speelgoed! Dus enkel 5 a 6 stuks speelgoed voor haar waarmee ...
Heb je een linkje naar die puzzelzakjes? Klinkt wel super handig!

één maand geleden

Ik heb een paar kasten en vaste plekken voor speelgoed, dat helpt enorm. Ik ruim twee keer per dag op, voor zijn slaapjes. Vaak helpt ie mee maar meestal staat mama alleen te puinruimen. Het speelgoed vind ik nog niet eens zo’n ramp maar die vlekken van eten en drinken en plakkerige kinderhandjes overal…. Aaargh!

één maand geleden

Reactie op inimini2

Heb je een linkje naar die puzzelzakjes? Klinkt wel super handig!
Kijk eens: 1 stuks babykamer speelgoedopbergtas, blokopbergtas, puzzelspeelgoed sorteren en organiseren van magie, netje met ritssluiting Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lLnvOD5QJCP&localcountry=NL&url_from=GM7566882014672089088

één maand geleden

Reactie op februari2022mama

Kijk eens: 1 stuks babykamer speelgoedopbergtas, blokopbergtas, puzzelspeel ...
Oh.’ik zie dat je niet op het linkje kan klikken. Hierbij ook de foto: