8 Reacties
4 jaar geleden
Ik had ook ineens wat plekjes voor t eerst in mn leven (huisarts kon niet bevestigen dat het genitale wratten waren). Wel alleen uitwendig. Heb ze aan laten stippen met stikstof en ze zijn gelijk weg! Mag ook gewoon tijdens de zwangerschap. Erg prettig is het niet, vooral inwendig een lastig verhaal.
4 jaar geleden
Aan laten stippen is een (pijnlijke) optie voor nu mocht het je erg dwars zitten..
anders zou ik wachten tot na de bevalling, waarschijnlijk komt het nu namelijk door de zwangerschap dat je er last van hebt en het kan dat ze na je zwangerschap ook weer weg gaan na enige tijd of met een voorgeschreven middel van de huisarts.
Het hpv virus heeft nu gewoon wat meer “vrijheid” door een wat lagere weerstand etc nu je zwanger bent. Ik zou niet zelf gaan experimenteren met middeltjes, de meeste werken ook niet en meer kans op nog meer ongemak daar beneden.
Mocht je er last van hebben dan kan de huisarts wellicht een verzachtende zalf voorschrijven voor nu.
4 jaar geleden
Ik heb wel begrepen dat als je nog last hebt van genitale wratten bij de bevalling deze worden afgeplakt omdat het wel schadelijk zou kunnen zijn voor de baby
4 jaar geleden
Tea tree zou kunnen.
Mits je een goede hebt, en niet 1 waar staat 'biologisch' want meestal zit er zoveel troep bij dat wil je echt niet beneden smeren.
Wel GOED verdunnen!!!
Want tea tree is de olie waar je het makkelijkste een allergische reactie van kunt krijgen.
bijv gefractioneerde kokosolie is goed om te gebruiken.
En vooral oppervlakkig smeren. Dus niet echt 'diep'. (Dat geldt voor elke olie op elke plek dat je het nergens in smeert)
4 jaar geleden
Reactie op plotsklaps
Tea tree zou kunnen.
Mits je een goede hebt, en niet 1 waar staat 'biologis ...
Ja ik kom er net achter dat ik verkeerde heb. Iets met aromatherapie van de tuinen.
4 jaar geleden
Reactie op Lellebelle
Ik heb wel begrepen dat als je nog last hebt van genitale wratten bij de be ...
Ja dat zou zeker fijn zijn
4 jaar geleden
Reactie op Mommy to be 87
Ja ik kom er net achter dat ik verkeerde heb. Iets met aromatherapie van de ...
Ah ja die kan wel werken met hoofdluis, maar zou ik niet zo snel aan de onderkant smeren 🙈
4 jaar geleden
Ooit gehad en idd aanstippen met stikstof!! Ging snel. Nooit meer terug gekomen. Daarvoor had ik ze ooit en die had de dokter weggebrand. Een nogal onnodig pijnlijke ingreep en kwam ook weer terug omdat het niet helemaal weg was gehaald. Mn latere huisarts was er nogal verbaasd over. De nieuwe was een vrouw.. de ander een best nare vent. Wellicht wat sadistische trekjes 😂 zou zeker voor de stikstof optie gaan. Kan dat niet tijdens je zwangerschap? Ik had ze ook ooit met normaal wrattenspul aangestipt. Maar dat was niet de bedoeling volgens de huisarts 🙊 wat ik natuurlijk wel wist maarja, had toch wel hoop dat t mij zelf zou lukken 😅
Hoe dat inwendig zit dat weet ik niet. Uitwendige was goed te doen met stikstof iig.