36 Reacties

4 jaar geleden

Naast de maxicosi op de achterbank***

4 jaar geleden

Ik heb een Suzuki vitara en mijn vriend een Nissan qashqai. Beide auto's groot genoeg en past ook de wandelwagen in de kofferbak

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon peugot.307sw ideaal we willen uiteindelijk gaan voor de 308sw

4 jaar geleden

Wij hebben een Seat Ibiza station en een Opel astra hatchback. De Opel is veel groter dan de Seat🤭 in beide auto’s in ieder geval genoeg kofferbak ruimte voor de kinderwagen.

4 jaar geleden

Wij hebben een Ford Focus station, ideaal!

4 jaar geleden

Wij hebben een Volkswagen golf, lekker veel ruimte, kinderwagen past precies & ook als ze ouder is een fijne grote familie auto

4 jaar geleden

Citroën C4 Cactus, ideaal en zuinig!

4 jaar geleden

Kia Picanto en golf 7, de Picanto past wel het onderstel in de kofferbak, dus scheelt al een hoop viezigheid op de achterbank maar die golf 7 is groot genoeg!

4 jaar geleden

Wij hebben een Toyota auris, heerlijke ruime achterbak en isofix op de achterbank. Wij hebben ook een systeem voor de maxi cosi (en straks gewoon kinderzitje) in de auto. En we zouden ook nog de wagen en hond in de achterbak kunnen hebben als we ergens gaan wandelen :)

4 jaar geleden

Reactie op ilse.92

Wij hebben een Toyota auris, heerlijke ruime achterbak en isofix op de acht ...
De Toyota auris hybrid trouwens, ik zie dat er ook een variant van de auris is met een kleinere achterbak 😅

4 jaar geleden

Ik rijd een Citroën C3. Nu met 1x een losse maxi cosi op een onderstel in de isofix en 1x een vaste maxi cosi draaibaar voor mijn oudste van 3. Dit past prima. Het onderstel van de kinderwagen past dan in de achterbak (moet wel 1 wiel eraf klikken). De maxi cosi kan dan op het onderstel van de kinderwagen. De kinderwagenbak past er zelf namelijk niet meer bij. Maar voor mijzelf is dit prima. Gaan we echt op een gezinsuitje, dan nemen we de Tesla van mijn partner. Die is echt heel ruim! 😅

4 jaar geleden

Ik heb een Citroën C4 Cactus en mijn vriend een Skoda Kodiaq. Allebei fijne, ruime auto’s met een grote kofferbak. Wij hebben ook een hond en wilde graag genoeg ruimte zodat zowel de kinderwagen als de hond in de kofferbak zouden passen.

4 jaar geleden

Wij hebben een Volvo v70. Ideale gezinsauto met een hele ruime kofferbak.

4 jaar geleden

Wij hebben een Toyota auris. Ideaal de grote achterbak. Kinderwagen + hond zitten in de achterbak

4 jaar geleden

Reactie op leonaa

Wij hebben een Ford Focus station, ideaal!
Wij net zo! Top auto 👌🏻

4 jaar geleden

Wij hebben een Kia ceed station. Heel handig met baby en hond (Mechelse herder). Grote kofferbak en rijdt ook erg fijn.

4 jaar geleden

Wij hebben een Opel Karl. Ook veel te klein. Gaan nu voor de Opel Crossland. Lekker ruim!

4 jaar geleden

Wij hebben een Opel Crossland. Genoeg ruimte om alles mee te nemen

4 jaar geleden

Volvo xc60 met grote hond en baby (denk nog dat we dan een dakkoffer nodig hebben)

4 jaar geleden

Reactie op Spruit87

Volvo xc60 met grote hond en baby (denk nog dat we dan een dakkoffer nodig ...
Hier ook een XC60 met 2 kids en een hond. Maar voor de vakanties lenen we van familie een bus, anders krijgen we niet alles mee 😅