17 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee

4 jaar geleden

Ik lees mee 馃槉

4 jaar geleden

Kijk even op www.genderreveal.nl

4 jaar geleden

Vuurwerk, evt gezins/familie hond en ballon ombinden en de ruimte in laten rennen, zelf volledig witte kleding aan en familie met waterpistolen gevuld met gekleurde (uitwasbare) verf op jullie kleding laten spuiten

4 jaar geleden

Wij wilde eerst ook vuurwerk maar gezien het feit dat het zo laat donker is.. Hebben we daar niet zo zin in om de genodigden pas savonds te laten komen. Ivm wss de hitte (augustus) en hoe ik me voel.

4 jaar geleden

wij hebben gister deze aangevraagd en dan geven we de envelop aan dr vrouw van t bedrijf en vult ze de zwarte ballon met de juiste confetti

4 jaar geleden

Super leuk dat gaan wij ook doen, alleen ook nog geen idee hoe of wat

4 jaar geleden

Wij gaan het bekend maken met een brandblusser, komt zoveel rook uit! Ik wil het groots aanpakken, misschien is dit maar onze enige keer dus wil overal van genieten 馃挋馃挒

4 jaar geleden

Ik laat het organiseren door m鈥檔 beste vriendin 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Wij gaan het bekend maken met een brandblusser, komt zoveel rook uit! Ik wi ...
Gaaf! Mijn vriend zit bij de vrijwillige brandweer, wel heel toepasselijk. Al een adresje gevonden waar dit te regelen is? 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Moon9432

Gaaf! Mijn vriend zit bij de vrijwillige brandweer, wel heel toepasselijk. ...
Oh dat is dan wel heel tof! Je zou 'm moeten bestellen, ik laat het door een collega bestellen zodat ik geen vrienden of familie hoef te vragen daarvoor 馃榿 https://genderreveal.nl/product/gender-reveal-holi-powder-spray/?gclid=CjwKCAjwuvmHBhAxEiwAWAYj-I20MGIkgRnlrpGas5z7Kl460oncjyMaWNr3FkaOf3faOEjjyentQBoCRVEQAvD_BwE

4 jaar geleden

Is dit jouw eigen uitnodiging? Dan moet je 2022 nog even aanpassen naar 2021 馃ズ馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Patricia Olivier

Kijk even op www.genderreveal.nl
Dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Wij gaan het bekend maken met een brandblusser, komt zoveel rook uit! Ik wi ...
Dit vind ik wel een super leuk idee !

4 jaar geleden

Reactie op ndvndv

Is dit jouw eigen uitnodiging? Dan moet je 2022 nog even aanpassen naar 202 ...
Nee ik heb dit gewoon van internet geplukt voor de aankleding van mijn berichtje 馃槆

4 jaar geleden

Reactie op madison_

Nee ik heb dit gewoon van internet geplukt voor de aankleding van mijn beri ...
Oooh hahaha ok茅 dan is het goed 馃ぃ馃檹 Ik dacht ik zeg het even, voor het geval het wel van jou zou zijn en je het zelf over het hoofd zag haha. Dat je misschien onbewust 2022 in je hoofd had ivm de uitgerekende datum ofzo, zou ook echt iets voor mij zijn 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op ndvndv

Oooh hahaha ok茅 dan is het goed 馃ぃ馃檹 Ik dacht ik zeg het even, voor het gev ...
Haha jaa toch bedankt!