31 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op JIDD
Ons zoontje is vandaag 14 weken en weegt 6410 gram en bij de geboorte woog ...
Ons zoontje was 3690 bij de geboorte!
4 jaar geleden
Onze dochter 13 weken is 6,2kg
Ik zet het zelf in een grafiek (bijv growth aangezien de who op basis van borstvoeding doet)
En daar staat dan dat ze nu qua lengte op 88% zit, en qua gewicht op 74%.
En ze volgt netjes haar eigen lijn.
Dus misschien dat jij dit ook kunt doen?
4 jaar geleden
Hier 16 weken en 6kg. CB kwam al aanzetten met; jaaa de curve buigt af, jij meer rust nemen en meteen starten met hapjes. We zijn alleen allebei ziek geweest (Corona) dus ik denk dat het daar mee te maken heeft. Zal wel loslopen :)
4 jaar geleden
Reactie op plotsklaps
Onze dochter 13 weken is 6,2kg
Ik zet het zelf in een grafiek (bijv growth ...
ik loop bij de kinderarts mer hem, dus wordt elke 2 weken gewogen... nu is het zo dar hij mooi in een eigen lijn loopt alleen stijgt hij de laatste 4 weken echt kaarsrecht omhoog
4 jaar geleden
Onze kleine meid is ook groot voor haar leeftijd. Met 14 weken 6,5 kilo maar ook een lengte van 62 cm. Maar omdat ze al wat langer is, is het gewicht erbij prima 😊
4 jaar geleden
Hier nu 17 weken en 5,5kg. Hij is heel fijntjes, maar groeit gelukkig op z’n eigen lijntje goed!
4 jaar geleden
Ik zou mij daarover geen zorgen maken. Elke baby/ kind heeft/ volgt haar/ zijn eigen curve . Verder is het afhankelijk van hoe groot/ lang de ouders zijn. Mijn dochter van nu 14weken volgt mijn man's curve zei de arts, hij is 2meter 4. Ze is met 55cm en 3,8kg geboren. Weegt nu 14weken oud 7,3kg.