23 Reacties

één jaar geleden

En 1 maatje groter. Dat heeft hier tot nu toe bij beide kinderen steeds gewerkt😊

één jaar geleden

Normale luier met ander merk luierbroekje, achterstevoren, eroverheen werkt hier 9 vd 10 keer, en als ie dan nog doorlekt is t minimaal

één jaar geleden

Ja wij doen er een luierbroekje overheen, gaat goed. Maar dat doen we vooral tegen poep explosies. Plas komt er sowieso niet langs of doorheen. Ik gebruik kruidvat merk.

één jaar geleden

Zelfde probleem.. Ik heb nu pampers babydry in maat 6. Gaat tot nu toe goed. Hij draagt normaal maat 4.

één jaar geleden

Luierbroekjes in de nachten maatje 6 normale luiers maatje 5 beide van het Kruidvat merk. Collega van me heeft een zoontje die door alles heen slaapt en niet wakker wordt om te moeten plassen en die heeft de luierbroekjes pampers drynight ofzo. Dus is echt volledig afhankelijk van je kindje welke luier beter past. Een andere collega moest een apart merk hebben omdat de ‘normale’ luiers allemaal te groot waren bij de openingen van de benen. Weet alleen het merk niet meer🤔

één jaar geleden

Pampers dry nights pants in een maatje groter dan overdag en een niet te strakke romper. Enige wat hier werkt en elke ochtend droog 🤞🏻🤞🏻

één jaar geleden

Normale luier maar 5, pampers pants maat 6. Werkt perfect! Lekt nooit meer door.

één jaar geleden

Grote romper of broek, zo gauw ik hem een strakke romper of broek aantrek lekt het door snachts. En natuurlijk piemeltje omlaag en luier goed aan

één jaar geleden

Krijgt hij ‘s avonds nog een fles? Wij zijn overgestapt op melk in een munchkin 360 beker. Zijn behoefte aan melk heeft hij daardoor afgenomen. Hij vond namelijk de speen aan de fles het lekkerst lijkt. Drinkt nu dus niet super veel meer voor het slapen gaan. En sindsdien nooit geen doorlekken meer!

één jaar geleden

Wij hebben dit ook heel lang gehad, het beste werkte voor ons om een maat groter baby dry nights te gebruiken hierin een wasbare inlegger en over die luier nog een nacht luier en die achterstevoren. Dan een ruime romper. En je zou ook nog een wasbare zwemluier er over kunnen doen tegen het nat worden. Succes!!

één jaar geleden

Hier gebruiken we eerst een Kruidvat luier (wel de plus versie,4+) en daaroverheen een luierbroekje. Nu van Pampers baby dry, maar AH luierbroekjes werkte ook. Daarnaast laat ik tegenwoordig zijn romper ‘s nachts open. Succes!

één jaar geleden

Wasbare luier met wolbroekje, werkt top!

één jaar geleden

Mijn zoontje had elke ochtend een natte buik, ergens de tip gelezen om zijn romper niet te sluiten snachts. Sinds een maand sluiten wij zijn romper niet en nog geen een ochtend met een natte buik opgestaan.

één jaar geleden

Wij doen een wegwerpluier met een wasbaar overbroekje (Totsbots bamboozle wrap) eroverheen. We doen overdag wasbare luiers dus die overbroekjes hebben we toch liggen. Ze zijn niet zo duur, mocht je een enkele willen kopen :)

één jaar geleden

Wij gebruiken snachts de puur en zacht luiers van etos, die lekken echt zelden door

één jaar geleden

Wij doen een luierbroekje met daar overheen een gewone luier. Het is een buikslaper en door het luierbroekje sluit dit beter om de buik.

één jaar geleden

Hier verschonen we maar snachts. Ze krijgt nog nachtflessen en er is echt niet tegenop te luieren. Iedere ochtend was het wel raak. Zo irritant. Nu geef ik haar een fles en verschoon ik haar ondertussen gewoon in bed. Beter dan elke keer een zeiknatte baby. De wasbare overbroekjes deden het voor haar niet omdat ze gewoon mega veel plast. Ze heeft meer absorptie nodig. Die luierbroekjes sluiten wel beter om de buik. Heeft in het begin wel geholpen maar nu ook niet meer.

één jaar geleden

Wij hadden dit ook inderdaad. Wij doen nu een luierbroekje met daaroverheen een wolbroekje. Dacht eerst dat een wolbroekje veel werk zou zijn, maar dat valt reuze mee en het werkt top. Sinds we dat broekje hebben heeft ze ook een paar betere nachten gehad, denk omdat het fijner ligt dan dat alles elke x nat is 🤣

één jaar geleden

Wij hadden dit ook een tijdje en hebben toen de avond fles verplaatst naar de middag (ze krijgt nog één keer per dag een melk flesje) en nu is het voorbij.

één jaar geleden

Sinds wij eerst een gewone luier (pamper baby dry) en daarover een luierbroekje (ook pamper baby dry) gebruiken gaat het altijd goed