23 Reacties
één jaar geleden
Luierbroekjes in de nachten maatje 6 normale luiers maatje 5 beide van het Kruidvat merk.
Collega van me heeft een zoontje die door alles heen slaapt en niet wakker wordt om te moeten plassen en die heeft de luierbroekjes pampers drynight ofzo.
Dus is echt volledig afhankelijk van je kindje welke luier beter past.
Een andere collega moest een apart merk hebben omdat de ‘normale’ luiers allemaal te groot waren bij de openingen van de benen. Weet alleen het merk niet meer🤔
één jaar geleden
Krijgt hij ‘s avonds nog een fles? Wij zijn overgestapt op melk in een munchkin 360 beker. Zijn behoefte aan melk heeft hij daardoor afgenomen. Hij vond namelijk de speen aan de fles het lekkerst lijkt. Drinkt nu dus niet super veel meer voor het slapen gaan. En sindsdien nooit geen doorlekken meer!
één jaar geleden
Wij hebben dit ook heel lang gehad, het beste werkte voor ons om een maat groter baby dry nights te gebruiken hierin een wasbare inlegger en over die luier nog een nacht luier en die achterstevoren. Dan een ruime romper.
En je zou ook nog een wasbare zwemluier er over kunnen doen tegen het nat worden.
Succes!!
één jaar geleden
Hier verschonen we maar snachts. Ze krijgt nog nachtflessen en er is echt niet tegenop te luieren. Iedere ochtend was het wel raak. Zo irritant. Nu geef ik haar een fles en verschoon ik haar ondertussen gewoon in bed. Beter dan elke keer een zeiknatte baby. De wasbare overbroekjes deden het voor haar niet omdat ze gewoon mega veel plast. Ze heeft meer absorptie nodig.
Die luierbroekjes sluiten wel beter om de buik. Heeft in het begin wel geholpen maar nu ook niet meer.
één jaar geleden
Wij hadden dit ook inderdaad. Wij doen nu een luierbroekje met daaroverheen een wolbroekje. Dacht eerst dat een wolbroekje veel werk zou zijn, maar dat valt reuze mee en het werkt top. Sinds we dat broekje hebben heeft ze ook een paar betere nachten gehad, denk omdat het fijner ligt dan dat alles elke x nat is 🤣
één jaar geleden
Sinds wij eerst een gewone luier (pamper baby dry) en daarover een luierbroekje (ook pamper baby dry) gebruiken gaat het altijd goed