9 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Malia0909
Ben zwanger van een tweeling en toen de baby's op 26w zaten, had de ene in ...
Een tweeling, wat mooi 💛 jongetjes/meisjes?
3 jaar geleden
Ik ben nu 26.2 weken zwanger.
Tijdens de 20 weken echo zat het buikje van onze kleine jongen op p96.
Hiervoor ook een glucosetest gehad welke negatief was.
Ik herken dit niet van de zwangerschappen van mijn dochters.
Verloskundige zei,hij heeft het gewoon erg goed in jou buik en voelt zich prettig.😊
3 jaar geleden
Mijn dochter, nu ruim anderhalf jaar, zat ook vanaf de 20 weken echo telkens op >p95 met haar buikje.
Ze is geboren met 37wkn, 54 cm en zo'n 3800 gr (weet niet eens precies meer). Ze was dus gewoon groot!
Merk nu ook dat ze nog een bol buikje heeft maar maak mij er absoluut geen zorgen over. Ze groeit netjes volgens de bovenste curve.
Baby nr2, nu 25 weken, groeit precies als gemiddeld en lijkt dus een stuk kleiner.....
3 jaar geleden
Jeetje dat lijkt wel heel erg op mijn situatie! Ook 25 wkn nu, buikje zou eerder horen bij een termijn van 27 wkn, dus idd p100 ook.
Ook mijn suikerwaarden waren gelukkig goed, volgende week vrijdag weer een groei-echo om te kijken of het wellicht een moment-opname was.
Zie wel aan mijn gewicht (weeg mezelf iedere maandagochtend) dat dat de afgelopen 2 welen gelijk blijft, dus wellicht trekt t bij?!
3 jaar geleden
Reactie op Moon9432
Jeetje dat lijkt wel heel erg op mijn situatie! Ook 25 wkn nu, buikje zou e ...
Toevallig inderdaad! Ik heb nadrukkelijk gevraagd of het met mijn voedingspatroon te maken kon hebben, dat was niet zo zeiden ze 🤷🏼♀️ ik durf me al niet eens meer te wegen. Ik ben zelf 1.91m en de kilo’s vliegen eraan 🤦🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Moon9432
Jeetje dat lijkt wel heel erg op mijn situatie! Ook 25 wkn nu, buikje zou e ...
Ik weer een groeiecho met 30 weken trouwens!