9 Reacties

10 maanden geleden

Ik vind die van novi baby erg fijn van van asten. Wij hebben 2 auto stoeltjes in elke auto eentje en in de andere heb ik de birofix geloof ik dat hij heet maar die van novi is echt zoveel fijner antislip op de gordel fijnere sluiting gordel zit lekker stevig. Echt een fijne stoel en niet de hoofdprijs qua kosten

10 maanden geleden

Ik volg, zijn niet tevreden over onze huidige en wil eigenlijk gewoon een nieuwe..

10 maanden geleden

Maxi cosi mica pro eco! Topper!

10 maanden geleden

Reactie op mart0807

Wij hebben in de andere auto de pearl 360, vergelijkbaar gelood ik. Inderdaad super fijn! Maar we willen in deze auto eentje tot 12 jaar

10 maanden geleden

Reactie op Sann19

Ik volg, zijn niet tevreden over onze huidige en wil eigenlijk gewoon een n ...
Over welke zijn jullie niet tevreden?

10 maanden geleden

Reactie op mart0807

Wij hebben deze ook! Super fijne stoel 😁 mijn advies is om even te gaan passen met je kindje in verschillende stoelen in een babywinkel. Wij hebben dat destijds bij de overgang van maxicosi naar grote autostoel gedaan en bleek dat sommige stoelen niet voor haar waren, of de hoofdsteun zat niet goed, of er was wat anders. Dan zie je pas goed de verschillen en in welke je kindje goed/comfortabel zit

10 maanden geleden

Reactie op MevrJo

Over welke zijn jullie niet tevreden?
De maxi cosi titan. Erg groot en log en de gordels klein

10 maanden geleden

Reactie op Sann19

De maxi cosi titan. Erg groot en log en de gordels klein
Oh wat balen! Wij zaten net naar deze te kijken https://www.babypark.nl/maxi-cosi-titan-pro2-i-size-autostoeltje.html

10 maanden geleden

Update: inmiddels onderstaande stoel aangeschaft en heel blij mee! Ons zoontje zit er super graag in en zit goed. Wel een hele uitgave maar voor auto 2 zijn we klaar tot zijn 12e https://www.babypark.nl/britax-romer-advansafix-pro-autostoeltje.html?color=613&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI97uc0dP2gwMVAp2DBx1u-g05EAQYASABEgJLqfD_BwE