5 Reacties

4 jaar geleden

Kijk het kan wel. Wij hebben een soort familie wieg zelfs m'n moeder heeft er nog ingelegen. Dat is een vrij groote ze zei dat het bij ons(haar kindere) heel verschillend was als ze nog niet draaide en op de knietjes ging zitten konden ze er makkelijk tot 9 maanden in. Anders idd 6 maandjes omdat ze het toch eng vond. Ja en een hangende wieg zelf zou ik er niet voor gaan omdat wij varen dan slingert die straks de hele dag馃槀 maar als je gewoon in een huis woon kan dat denk goed toch! Eve paar keer heen en weer wiegen enn ze slapen馃グ

4 jaar geleden

Een hangende wieg mag je alleen gebruiken tot de kleine kan draaien. Daarna niet meer. Op de kinderopvang waar ik werk hebben ze er een voor de allerkleinste. Die vinden het zalig!

4 jaar geleden

Wij hebben bij ons eerste kindje een hangende wieg gebruikt, van Stokke, een maand of 6 heeft hij er in geslapen, het wiegje hing met touwen aan houten balken in de nok van ons huis. Ons zoontje sliep er heerlijk in.

4 jaar geleden

Wij hebben een hangwieg gehad voor ons eerste kindje. De Leander hangwieg met driepoot, het was op zich prima, maar vond het zelf niet altijd handig. De baby vind de schommelingen juist wel lekker, maar voor mijn gevoel schommelde hij ook alleen als wij hem schommelde en ons zoontje was erg groot en groeide er snel uit. We hebben hem verkocht en ik neig nu echt naar een co-sleeper. Dat lijkt mij veel praktischer.

4 jaar geleden

Je kunt ook (hangende) wiegen huren, misschien is dat een idee? Als het dan toch niet bevalt, lever je hem weer in en zoek je iets anders uit :) en omdat je het maar tijdelijk nodig hebt, is het vaak ook voordeliger :)