31 Reacties
3 jaar geleden
Het is een hele lastige situatie maar misschien moet je na een tijd denken ik kan hem niet veranderen of dwingen tot contact met mijn dochtertje en daardoor is het misschien het beste dat die dan maar geheel afstand neemt. Nu begrijp je dochtertje het nog niet maar stel dat die over 2 jaar last minute afzegt terwijl je dochtertje zo erg op hem verheugde. Dat zal haar niet goed doen. Misschien wilt hij nu ook niet echt moeite doen omdat er zo op gehamerd wordt door zijn moeder en de rechtbank wellicht dat hij hierdoor expres zulk gedrag vertoont om maar dwars te zitten. Het zijn maar gedachtegangen ik wens je veel sterkte ❤️
3 jaar geleden
Als je, je door je advocaat in de steek gelaten voelt zou ik al een andere nemen. Ook al is dit financieel heel moeilijk. Als jij bewijs hebt dat hij last minute afbelt en steeds meer afzegt zou ik dit mee nemen naar de rechtbank en hem gwn zijn volledige rechten afnemen. Je zegt dat hij eigenlijk gedwongen word door zijn moeder om het kind op te eisen. Aan de hand van jou verhaal denk ik dat dit nog steeds zo is. Jou kind is de enige die hier op latere leeftijd heel veel emotionele problemen mee gaat krijgen als dit zo door gaat. Als hij dan ook geen allementatie wil betalen, zou ik denken dat je weet hoeveel je dochter voor hem betekent. Het is mss heel hard maar voor je dochter en voor jou gemoedsrust zou het beter zijn als hij totaal geen rechten meer heeft. Heel begrijpelijk dat je dit een moeilijke stap vind, maar dit kan zo niet blijven duren. Je bent een super sterke vrouw dat je dit allemaal alleen door maakt. Alleenstaande moeder zijn is al zwaar en als je dan nog wordt tegen gewerkt,... Ik zou het niet kunnen denk ik. Je bent een super mama die méga veel liefde heeft voor haar dochter. En ik hoop dat dit allemaal snel achter de rug is zodat je kan genieten van je kleine meid.
3 jaar geleden
Lieverd, adem in en adem weer heel diep uit. Je doet het fantastisch!! Je bent een super mama en een super vrouw. Waar je nu in zit en wat je nu doormaakt is vreselijk en ik denk dat wij jou niet kunnen helpen. Maar jij wordt hier sterker van!! Jij bent de beste voor jouw kindje, hou dat vol en blijf dat denken! Misschien kan je over gaan naar KV om het voor jezelf wat gemakkelijker te maken?
En wat betreft die klootzak van een vent, probeer het wat meer van je af te zetten. Komt hij niet opdagen of zegt hij paar uur van te voren af? Zijn verlies, probeer het niet te laten blijken naar je kindje en er altijd voor haar te zijn.
Je komt hier sterker uit 😘