Hallo mama’s,
Vanaf dat mijn dochter een halfjaar is kan en wil ze niet met mij slapen. We zitten nu midden in een slaapregressie. En dan hoor ik haar huilen midden in de nacht. Ik pak haar vervolgens uit haar eigen kamer en breng haar bij mij. Ze begint dan 2 minuten constant te rollen van de ene kant naar de andere kant en ze kan haar plek niet vinden. Vervolgens vraag ik of zij liever naar haar eigen bed wil gaan waarop ze ja antwoord en dan breng ik haar naar haar eigen bed. Dan slaapt ze keurig door tot de volgende dag.
Ik heb er nooit wat achtergezocht maar ik vind het toch wel gek dat zij niet met mij kan slapen. Zij kan bijvoorbeeld ook niet in mijn armen slapen, of op de bank. Zij kan enkel in haar eigen bed slapen en in haar kinderwagen. Al is ze zo moe, zal ze niet in slaap vallen maar constant bewegen en jammeren. Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurd en herkent een mama dit bij haar eigen kind?
Ook belangrijk erbij te vermelden: vanaf dat ze 6 maanden is wilde ze ook niet meer opgetild worden/op schoot zitten.