13 Reacties
4 jaar geleden
He meis gefeliciteerd iedergeval, ik zal het maar niet teveel aan trekken. Vaak moeten de mannen wennen aan het idee dat ze vader worden. En dan zeggen ze soms dingen terwijl ze dat niet nemen. (Ervaring). We zeggen allemaal wellis dingen toch die achteraf niet leuk waren
4 jaar geleden
Mannen zijn niet tactische en begrijpen er gewoon niet veel van. Mijn man was ook niet de leukste met de eerste. Nu de tweede die onderweg is en hij begrijpt al meer. Laat me meer met rust en wacht tot ik naar hem kom. Duurt het echt lang dan probeert hij het wel😂.
Het is moeilijk maar probeer het met een korreltje zout te nemen, ze bedoelen het niet zo. Maar toch hoe vaak hij het doet vind ik wel dat je er elke keer wat van moet zeggen of zeggen hoe je je daardoor voelt. Zo leren ze het uit eindelijk beter te begrijpen.
4 jaar geleden
Ach, soms zeg je weleens dingen die niet zo tactisch zijn. Hij moet idd gewoon nog aan het idee wennen. Zolang jullie het daarna weer goed maken en elkaar een dikke knuffel geven is er toch niets aan de hand? Ik en mijn vriend zeggen uit moeheid, onmacht of frustratie ook weleens niet zulke lieve dingen wederzijds.
4 jaar geleden
Ik snap dat je bent geschrokken van zijn opmerking. Ik zou het ook niet leuk hebben gevonden! Denk echter dat hij het wel meent van zijn frustratie hoor en niet omdat hij spijt heeft. Mannen en geen seks… zijn eenmaal geen goede combinatie en dan worden hun communicatievaardigheden gelijk ook een stuk minder🤭
4 jaar geleden
Hier zei mijn man overlaatst had ik het geweten had er geen 2e gekomen. Jij wou een 2e en ik zie nu mee af. 😂 Wij hebben al 3 maand geen seks meer omdat ik gwn te misselijk ben en meteen na seks overgeef. Bij ons eerste was ik totaal niet ziek.
4 jaar geleden
Hoi, vervelend dat hij dat zei maar kunnen meerdere dingen achter zitten. Je kan er met hem erover praten. Je gaf aan dat je heel erg moe bent misschien vind hij dat vervelend voor jou. En als je al een tijdje geen sex hebben zijn er misschien ook andere dingen die jullie samen kunnen doen. Zoals met je handen of mond om hem toch een beetje blij te maken. Je kan altijd vragen want hem dan leuk lijkt. Jullie relatie zal wel veranderen met een kleintje erbij maar probeer ook altijd tijd te maken voor elkaar. Heel veel succes met alles.
4 jaar geleden
Dit is manne eigen die gefrustreerd zijn als ze geen seks krijgen of hun zin niet krijgen. Mijn man word ook wel eens pist als ik nee zeg. Maar ik vind het gewoon eng en heb 0,0 zin op moment
4 jaar geleden
Ik zou je inderdaad ook niet te druk maken. Soort gelijke opmerkingen heeft de mijne ook wel eens gemaakt. Het hele vaderschap en de verantwoording is al vaak erg wennen voor ze. Bij ons gebeurd alles en wij krijgen alle aandacht omdat alles om ons draait. Daarnaast staat voor ons de man nu niet meer op nr. 1. Ook niet wat seks betreft. Waarschijnlijk gewoon even een momentje van frustratie… komt (of is) vast goed! Geniet van je zwangerschap!
4 jaar geleden
Praten praten praten! Nooit gefrustreerd gaan slapen. Dat is een regel die wij vanaf dag 1 relatie hebben afgesproken: we gaan niet boos of met onenigheid slapen. Door direct te “confronteren” met wat een uitspraak met je doet, ziet de ander ook gelijk de ernst, in plaats van achteraf nog ff benoemen.