Hallo, mijn zoontje heeft al ruim een half jaar van die heftige driftbuien. Meestal zit er echt iets achter als het zo heftig is. Bijv een hele erge buikgriep of een oorontsteking. Soms weet ik het niet, maar ga ik er vanuit dat hij echt ergens last van heeft. Op die momenten lijkt hij wel bezeten ofzo. Hij schreeuwt en als ik hem vasthoud spartelt hij om zich los te maken heel wild. Hij wijst bijv ergens naar en als ik erheen loop met hem wordt hij alsnog wild. Gister had hij een doek in z’n beiden handen en die trok hij schreeuwend uit elkaar, niet kapot maar met kracht eraan trekken. Of hij gooit zich op bed steeds naar achter waardoor hij z’n hoofd ook weleens stoot. Ik heb echt geen grip op hem op zo een moment en mijn man ook niet. Ik vroeg me af of meerdere moeders dit gedrag herkennen. Ik vind het gewoon eng soms en maak me heel erg zorgen omdat hij zoveel last lijkt te hebben van iets. Gister lukte het met tv even om hem uit die bui te krijgen en daarna viel hij vermoeid in slaap.