10 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind het ideaal en gebruik het al jaren. Zou inderdaad gewoon een keer een gratis box (alleen verzendkosten) proberen. Je kunt heel makkelijk opzeggen en je zal misschien een keer worden gebeld met een geweldige aanbieding ofzo als je wel opzegt.
3 jaar geleden
Ik vind het heerlijk. En steeds heerlijker worden. Ik ben vega, m'n vriend niet, en nu kan je sinds kort gerechten wijzigen door ingrediënten toe te voegen. Dus bijv. vlees bij een vega-gerecht. De vega-gerechten die ze bieden vind ik top. Veel variatie, veel verschillende keukens. De porties zijn niet heel groot. Ikzelf ben een grote eter maar heb gisteren nog een maaltijd voor 2 personen in m'n uppie naar binnen gewerkt. Waren wel 2 volle borden. Nadeel vind ik ook de prijs. Eigenlijk betaal je wel erg veel voor een maaltijd. Maar ideaal is het wel. De recepten zijn duidelijk, het is nooit moeilijk en ik kook lekkerder en leuker dan dat ik zonder HF zou kunnen. Heel blij mee dus!
3 jaar geleden
Met deze code is je eerste box gratis en de 2e, 3e en 4e 10 euro korting. Mocht nog iemand er 1 willen heb ik er meer. En voor de moderator: ik krijg hier zelf niks voor dus deze topic niet sluiten zoals de vorige die zo'n code deelde. 😇

3 jaar geleden
Aan de ene kant lijkt het me ideaal: niet zelf bedenken maar gewoon kiezen wat je wilt eten. Thuis bezorgd, altijd genoeg ingrediënten etc. Maar dan zie ik de prijzen en denk ik: daar kan ik soms 2 maaltijd voor maken. En als ik hier lees dat de porties niet groot zijn zal ik nog moeten aanvullen met extra groente, want m’n man is een goeie eter.
Hier houden we het bij zelf kopen en koken, wel regelmatig een verspakket van Jumbo, Ah of Aldi. Verder heb ik op m’n telefoon een lijstje met gerechten om af en toe eens in de struinen als ik geen inspiratie heb.
3 jaar geleden
Porties ligt aan de gerechten. Mijn man en ik houden regelmatig wat over. De caloriebewuste en vega gerechten zijn echter wel minder vullend, maar vind ik ook wel logisch.
3 jaar geleden
Reactie op Carolineketje
Wij doen dit ik heb nog wel gratis boxen als je wik
Hi hi! Ik heb graag belang bij een code. Dank je wel alvast!!
3 jaar geleden
Ik doe dit al zo’n 1,5 jaar. Vind het echt een luxe. Niet eindeloos nadenken over wat we nu weer moeten eten, gewoon per maaltijd in 1 zak hup de koelkast in.
Ik hou regelmatig wat over wat ik invries. En dan eens in de zoveel tijd kliekjesdag.
Als je het qua prijs kan missen, zou ik het zeker aanraden!
3 jaar geleden
Wij hebben het hier heel lang met enige regelmaat gedaan. Heel fijn en lekker! Alleen is het wel prijzig en daarom nu eventjes niet meer.. ;) misschien dat we later wel weer doen. Overigens maken we wel/ook heel vaak recepten “zelf” van de hellofresh :)