10 Reacties
4 maanden geleden
Zelf geen ervaring mee maar even gegoogled en ik kom een alcohol vrije versie voor kinderen tegen.
https://www.bachrescue.nl/rescue-remedy-kids-dr-10-ml/#description. Misschien is dat wat? En anders deze?
https://www.bachbloesemadvies.nl/bach-bloesem-kinderen/huilbaby.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnei0BhB-EiwAA2xuBsA8GbWYFZjuOtjhk6HtzMoJeI_LJbcEmQ5xhsHfMeZ-1bMLLHOnvBoCLGoQAvD_BwE
Persoonlijk zou ik de versie met alcohol niet meer geven al zeggen ze op hun site wel dat het minimaal is wat je binnen krijgt.
4 maanden geleden
Bedankt voor je reactie.
Die kids versie hadden we blijkbaar als eerste, dat is het flesje wat ik tegenkwam waarop stond alcoholvrij.
Maar heb contact gehad met de huisarts en die zegt dat het helemaal veilig is voor kinderen. De alcohol die genoemd wordt is hetgeen dat gebruikt wordt om de geneeskrachtige krachten uit planten te extraheren.
4 maanden geleden
Reactie op Sandra14
Bedankt voor je reactie.
Die kids versie hadden we blijkbaar als eerste, d ...
Deze info klopt inderdaad.
Ik heb ze via een natuurgeneeskundige geadviseerd gekregen.
Ik pas alleen de dosering aan. De gewone rescue voor mijn zoon van 2,5 geef ik 1 druppel op zn tong. Van de kinderversie mag je 4 druppels geven.
Hopelijk helpen de druppels voor je zoon🍀
4 maanden geleden
Werkt dit snel en goed? Onze zoon van 2.5 jr heeft net een paar weken de overgang naar de peutergroep en moet nu 4 weken weer naar een andere locatie ivm verbouwing. Merk dat hij veel te verwerken daardoor heeft en onrustige nachten tot gevolg
3 maanden geleden
Reactie op Renatevd18
Werkt dit snel en goed? Onze zoon van 2.5 jr heeft net een paar weken de ov ...
Ben ik ook erg benieuwd naar idd!
3 maanden geleden
De bloemen en kruiden die erin zitten zorgen voor een kalmerende werking.
Het is niet een middel wat lange tijd nodig heeft om te gaan werken.
Het kán gelijk werken.
Ik geloof niet dat alleen de rescue druppels een oplossing zijn voor dingen, maar het werkt zeker wel ondersteunend!