Goedenavond allemaal,
Onze zoon is altijd al een slechte slaper geweest. Toen hij ongeveer 10 maanden was werd ons aangeraden om een keer bach bloesem te proberen. Dit hebben wij toen in die winkel gekocht (een edelstenen winkel met ook etherische oliën enz). Dit hielp hem goed. Na een poosje zijn we er mee gestopt en sliep hij prima.
Een paar maanden geleden was het weer drama met slapen, heel lang bezig met in slaap vallen of snachts echt uren wakker, dus heb ik weer druppels gehaald. Ik zag online dat de etos het ook had en omdat deze vlakbij zit heb ik het hier gehaald. Ze hadden verschillende soorten en ik wist niet meer precies welke we eerst hadden gehad. Maar er was er 1 voor de nacht waarop stond 'geschikt voor het hele gezin' dus die leek mij prima.
MAAR nu kwam ik het oude flesje tegen en daar stond op 'kids, zonder alcohol'. Dus meteen het nieuwe flesje gepakt en ja hoor, er zit gewoon alcohol in!!
Ik voel me zo ontzettend slecht hierover maar aan de andere kant denk ik, er zal toch niet voor niets opstaan dat het voor het hele gezin in..
Is er iemand die hier iets nuttigs/betrouwbaars over kan zeggen? En nee ik ga het m echt niet meer geven tenzij het wel echt veilig blijkt te zijn. Dus zulke reacties vooral achterwegen laten aub, voel me er al vervelend genoeg over dat ik dit nu pas zie..