Ik ben op zoek naar het aapje van de Hema. Het is de lievelings van m’n zoontje en helaas gister kwijt geraakt 😭 hij heeft de hele nacht liggen huilen zo erg mist hij zijn aapje.
Helaas is hij nergens meer te vinden. Is er iemand die er eentje heeft liggen en hem kan missen? Ik koop hem heeeeel graag van je over.
Groetjes Michelle
En hema even mailen!! Soms hebben ze nog wel een oplossing, even via instagram of de Hema bij jou in de buurt. Ik weet niet hoe oud je zoontje is maar mijn moeder heeft het geniaal opgelost toen ik klein was middels een verhaaltje en wat hulp van de buren een ander knuffeltje door de brievenbus te gooien met een briefje om de nek "ik zoek een kusje" ;) mijn eigen knuffel was op een openbaar toilet blijven liggen hehe
Bij de Hema in De Lier zouden ze hem volgens de site nog hebben:
Zou ze ev ...
Ja ik had het inderdaad gezien! Heb ze ook gebeld en ze hebben hem inderdaad nog. Het is alleen te ver voor ons.. we wonen in Amsterdam en hebben geen auto. En de Hema wil hem niet opsturen 😭😭
Koop je er gelijk 2? 😉 Mocht het niet lukken, kan je mij nog een berichtje sturen. Ik heb er eentje gekregen als kraamcadeau, maar gebruik hem (nog) niet.