12 Reacties

7 maanden geleden

Die van ons ook... doodeng. Heb deze besteld. Hopelijk werkt het. https://www.bol.com/nl/p/yrda-gordelclip-seatbelt-safety-clip-autostoel/9200000075500162?referrer=socialshare_pdp_androidapp

7 maanden geleden

Reactie op Saar040404

Die van ons ook... doodeng. Heb deze besteld. Hopelijk werkt het. https://w ...
Lief maar dit is niet de oplossing, hij klikt hem echt los, dus druk dat rode gedeelte in en dan gaat die lis

7 maanden geleden

Ons zoontje doet t in de auto van opa en oma ook, bij ons in de auto hebben we een stoel waar je de knop heel hard moet indrukken waardoor dit hem niet lukt. Als het binnen je budget past misschien daarvoor kijken. Want lijkt me doodeng als ze het open kunnen klikken 😭

7 maanden geleden

Mijn nichtje doet dit ook. Zij hebben dat stoffen hoesje wat om de gordel zit omgedraaid, zodat het stofje voor de knop zit. Kan alleen niet bij alle stoelen geloof ik en de vraag hoe slim het kindje is en er omheen werkt. Verder geen tips. Doodeng lijkt me

7 maanden geleden

Reactie op nrose96

Ons zoontje doet t in de auto van opa en oma ook, bij ons in de auto hebben ...
Welke stoel hebben jullie dan?

7 maanden geleden

Reactie op MevrJo

Mijn nichtje doet dit ook. Zij hebben dat stoffen hoesje wat om de gordel z ...
Ja mijn collega vindt het ook doodeng en ze gaan binnenkort op vakantie en moeten dan een flink stuk rijden en nu zoeken ze dus naar een oplossing

7 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Welke stoel hebben jullie dan?
Een britax romer en dan een vanaf 3 maanden tot 4 jaar weet even niet zo snel welk model.

7 maanden geleden

Als mijn kind iets doet wat niet mag, bijvoorbeeld het losmaken van de gordel dan zeggen we dat dit niet mag en geven zo nodig uitleg. Als ze dit vaker probeert worden we boos en dan stopt ze ermee. Zouden al die foefjes echt nodig zijn of kan je collega haar kind ook corrigeren?

7 maanden geleden

Reactie op Maartje111

Als mijn kind iets doet wat niet mag, bijvoorbeeld het losmaken van de gord ...
Ik ken mijn collega vrij goed en we werken in de kinderopvang dus denk dat dingen goed uitleggen en corrigeren haar goed af gaan

7 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Ik ken mijn collega vrij goed en we werken in de kinderopvang dus denk dat ...
Waarom maakt haar kind zijn gordel dan nog steeds los?

7 maanden geleden

Reactie op Maartje111

Waarom maakt haar kind zijn gordel dan nog steeds los?
Het is een kind van 2,5 jaar🙈 ondanks dat het de eerste keer luisterde, omdat je boos werd betekend dat nog niet dat ze het niet blijven proberen… mijn dochter van 2 probeert ook dingen steeds opnieuw uit. Ook al weet ze dat het niet mag en we boos worden, als ze niet luisterd. Dus ik begrijp maar al te goed dat ze liever iets hebben voor meer zekerheid dan dat er straks opeens midden op de snelweg met 100 km/uur gereden wordt en kind besluit dat de gordel los moet.