Goedemorgen,
Het zoontje van een collega krijgt zijn slot van de autostoel, hij lijkt op die van de foto! Het slot is hetzelfde maar niet dezelfde stoel. Wie heeft de oplossing (hij 2,5 jaar)
Die van ons ook... doodeng. Heb deze besteld. Hopelijk werkt het. https://www.bol.com/nl/p/yrda-gordelclip-seatbelt-safety-clip-autostoel/9200000075500162?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ons zoontje doet t in de auto van opa en oma ook, bij ons in de auto hebben we een stoel waar je de knop heel hard moet indrukken waardoor dit hem niet lukt. Als het binnen je budget past misschien daarvoor kijken. Want lijkt me doodeng als ze het open kunnen klikken 😭
Mijn nichtje doet dit ook. Zij hebben dat stoffen hoesje wat om de gordel zit omgedraaid, zodat het stofje voor de knop zit. Kan alleen niet bij alle stoelen geloof ik en de vraag hoe slim het kindje is en er omheen werkt. Verder geen tips. Doodeng lijkt me
Als mijn kind iets doet wat niet mag, bijvoorbeeld het losmaken van de gordel dan zeggen we dat dit niet mag en geven zo nodig uitleg. Als ze dit vaker probeert worden we boos en dan stopt ze ermee. Zouden al die foefjes echt nodig zijn of kan je collega haar kind ook corrigeren?
Waarom maakt haar kind zijn gordel dan nog steeds los?
Het is een kind van 2,5 jaar🙈 ondanks dat het de eerste keer luisterde, omdat je boos werd betekend dat nog niet dat ze het niet blijven proberen… mijn dochter van 2 probeert ook dingen steeds opnieuw uit. Ook al weet ze dat het niet mag en we boos worden, als ze niet luisterd.
Dus ik begrijp maar al te goed dat ze liever iets hebben voor meer zekerheid dan dat er straks opeens midden op de snelweg met 100 km/uur gereden wordt en kind besluit dat de gordel los moet.