19 Reacties
4 jaar geleden
Ik weet niet of het de hormonen zijn. Ik vind Lorenzo persoonlijk mooier dan loan. Ik heb ook heel lang getwijfeld over de naam en zelfs nu dat de naam "vast staat" twijfel ik ook nog steeds hoor soms. Maar uiteindelijk vind ik dan toch alles weer stom 😭🤣 ik noem de hormonen maar horrormonen 😅 Succes 🍀
4 jaar geleden
Ooh Loan is wel heel leuk ook ja 😍. Ik zou ernaar kijken alsof je nog geen spullen met die andere naam in huis had gehaald, en dan blanco kijken wat je de mooiste naam vindt. Die spulletjes zijn tijdelijk, zijn naam heeft hij voor altijd 😊
4 jaar geleden
Je kan ook Loan Lorenzo kiezen.
Dan kan je de lakentjes gewoon houden....
Maar eigenlijk mag je naamkeuze niet afhangen van wat je al in huis gehaald hebt. Ik zou dat trouwens niet wijzigen. Dan staat er op het dekentje maar Lorenzo. Is een leuk verhaal voor later....
Bij m'n eerste dochter 3 weken voor de bevalling de naam Flore ingeruild voor Isa.
Belangrijkste is dat je achteraf de juiste keuze maakte en niet blijft denken.... wat als...
Dus gewoon de namen luidop uitspreken, roepen, fluisteren en dan kiezen. Zonder voorgeschiedenis.
Succes, is moeilijk!
4 jaar geleden
Heel leuk Loan! Ik zie in de topics dat je man Georgio heet. Snap dat jullie hebben gekozen voor Lorenzo Luca. Beetje Italiaans denk? Lorenzo past wel weer mooier bij Georgio. Loan is dan weer een wat meer Nederlandse naam. Of eventueel bewaren voor jullie 2e zoon mocht hij er ooit komen ;) Succes met de keuze!
4 jaar geleden
Is het dan Lo-an? Of Loan op zijn engels?
Alleen daarom al zou ik zelf dan Lorenzo doen.
4 jaar geleden
Loan betekent lening! Dat zal zijn hele leven een ding blijven, uitleggen hoe je het uitspreekt enz.
Ik zou bij Lorenzo blijven, super leuke stoere naam
4 jaar geleden
Ik zou persoonlijk voor Lorenzo gaan. Het feit dat de naam lening in het Engels betekend zou voor mij een reden zijn om het niet als naam te kiezen🙂.
Maar uiteraard doen waar je eigen gevoel naar uit gaat!
4 jaar geleden
Ohh wat een dilemma zeg. Mijn eerste ingeving is: als je echt al spullen met de naam hebt besteld, ben je al aardig overtuigd van de naam. Helemaal met meerdere gepersonaliseerde spullen zou ik niet zomaar meer switchen, dan zou ik het toch gooien op de twijfel van de hormonen. En Loan kiezen met het argument: 'is ook (wel) leuk' klinkt niet heel overtuigend ;-).
Het gedeelte met 'jezelf voor je kop slaan' klinkt dan wel weer overtuigend. Als jullie Loan toch echt veel leuker vinden, kan je het natuurlijk alsnog aanpassen... spijt hebben van een naamkeuze blijft je anders achtervolgen denk ik.
Persoonlijk vind ik Lorenzo leuker dan Loan, qua naam en qua (Engelse) betekenis... maar jullie voorkeur is een tikkeltje belangrijker dan mijn mening. ;-)
Of je wat aan dit bericht hebt? Vermoedelijk niet haha, want het is wel een dilemmatje! Succes, ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen.
4 jaar geleden
Oe lastig.. toch kijken welke je het mooist vindt, en als dat loan is tja jammer dan van de spulletjes.. als je gaat voor je 2e keuze uiteindelijk zul je spijt houden. Oeee wat lastig!! Je kunt ook wachten tot hij geboren is, kijken hoe dan beide namen aanvoelen bij je kindje. Het kotmt vast goed maar succes!
4 jaar geleden
Dankjewel voor jullie lieve reacties, we houden het lekker bij onze eerste keuze 🥰