11 Reacties
één jaar geleden
Het is trouwens niet de heel tijd! Maar wel meerdere malen per dag dat ze echt zo naar me toe gekropen komt..
één jaar geleden
Hier hetzelfde, mijn zoontje plakt echt een soort sticker aan me vast. Mn vriend kan m veel beter in bed leggen, dan gaat ie lekker slapen. Bij mij is het jengelen, zeuren en krijsen. Ik aai m nu vaker over de bol, en dan loop ik weg en laat ik m heel even gaan. Als het echt erg wordt, ga ik terug. Meestal is ie dan toch snel stil.
één jaar geleden
Reactie op inimini2
Hier hetzelfde, mijn zoontje plakt echt een soort sticker aan me vast. Mn v ...
Thanks! Ja bij mn vriend valt ze dus ook zo in slaap dus dat scheelt maar toch..
één jaar geleden
Sprong 9 misschien? Ik lees hier op het forum best veel over kids die nu ineens slecht slapen door sprong 9. Ook hangerig zijn kan hierbij horen.
één jaar geleden
Sprong 9 inderdaad wellicht.. en verlatingsangst komt ook weer de kop op duiken. Had jouw kleine hier eerder last van?
één jaar geleden
Reactie op februari2022mama
Sprong 9 inderdaad wellicht.. en verlatingsangst komt ook weer de kop op du ...
Nee, onze dochter heeft niet eerder echt last van verlatingsangst gehad, wel is ze de laatste tijd wat meer eenkennig, maar dat is ook niet super erg.. Idd sprong 9 zou ook nog kunnen.
één jaar geleden
Heel herkenbaar! Die van ons komt ook meerdere keren per dag huilend naar ons toe of gaat al huilen als ik haar neerleg om te spelen. Ze heeft het al heel lang met met fases gaat het weer beter en minder. Ze is miss gwn heel graag bij ons en heeft geborgenheid nodig. Al weet ik dat het soms wel lastig is dat plakken😂
Ik leg haar wel steeds weer op de grond en ga dan proberen samen te spelen en even weg als ze in haar spel zit
één jaar geleden
Die fase ben ik net voorbij, heeft denk 3 weken geduurd. De hele dag huilen als ik weg loop of langs haar loop. Nu is het over en speelt ze weer gezellig. Is sprong 9
één jaar geleden
Reactie op Quingess
Hier is ze sinds een week ook wat aanhankelijker. Deze week gaat ze naar ee ...
spannend, succes!
één jaar geleden
Reactie op firstbaby👶
Die fase ben ik net voorbij, heeft denk 3 weken geduurd. De hele dag huilen ...
Ahh fijn dat ie daar voorbij is, ja had het even opgezocht en het lijkt idd sprong 9 te zijn. Ik blijf me vast houden aan " het gaat vanzelf weer voorbij " maar pff lastige fase.