Ik wil heel graag deze kast als commode gaan gebruiken alleen staat die als niet meer leverbaar op de site van Ikea. Weet iemand toevallig of deze kast nog terugkomen bij de Ikea?
Er is heel veel niet leverbaar door Corona. Hij kan morgen weer leverbaar zijn of over maanden. Helaas niets aan te veranderen. Je zou kunnen kijken of je het ergens in een filiaal kunt ophalen. Anders marktplaats?
Ik heb 3 van deze kasten en ze zijn echt perfect als commode. Ook zo’n beetje al mijn vriendinnen hebben hem
Genomen.
Past super veel in en is stevig. Hoogte precies goed met een kussen erop. Kijk op marktplaats !
Wij hebben deze toevallig van Marktplaats gehaald paar maanden geleden. Staan echt mooie op! Alleen je moet er snel bij zijn want ze zijn gewild en zo goedkoop zijn ze ook niet helaas
Ik zat hier een aantal weken geleden ook al naar te kijken idd 😢 De grijze en zwarte zijn er trouwens wel! Het is alleen de witte die uitverkocht lijkt te zijn.
Wij hebben ‘m vorige week bij Ikea gehaald in Utrecht. Op de website van Ikea stond dat alleen nog zwart en grijs leverbaar waren, maar aangezien we ‘m toch wilde schilderen maakte mij de kleur niet zoveel uit. Eenmaal in het magazijn van de Ikea lag er een mega stapel witte gebeitste Hemnes kasten in de schappen, die niet op de website stonden als voorraad. Dus wij hadden geluk, de website van de Ikea klopt lang niet altijd 😉
Van Doing Goods… niet goedkoop, namelijk 7,50 per stuk. Ik heb 4x een schildpad, 4x palmboom en 4x de zeester! Staat echt super 🥰 Dit is een close up van de schildpad
Weet je nog welke stelling het was? Ga ik van de week even kijken! 😊
Stelling 50, vak 28. Dan kom je bij de grijze Hemnes uit, rechts daarvan ligt een stapel witte Hemnes kasten. Let wel op dat de kast uit 3 pakketten bestaat 🙂
Ik heb hem vorige week nog gehaald in Eindhoven. Hij stond nog in de winkel, maar niet in het magazijn. Heb via de chat van Ikea site gevraagd wanneer hij weer geleverd zou worden, kreeg als reactie vrijdag en toen was hij er inderdaad weer. Als je via die chat wil vragen moet je artikelnummer hebben, dat is: 102.392.80. Hopelijk hebben jullie hier iets aan!