19 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, misschien een rare vraag maar heb is de uiting dat je last hebt van een koortslip? Of heb ik het helemaaaal verkeerd..

4 jaar geleden

Reactie op gabii

Hoi, misschien een rare vraag maar heb is de uiting dat je last hebt van ee ...
Het is op me vagina, heb het sinds vrijdag maar word alleen maar erger. Het zit helemaal vol met blaasjes. Daardoor kan ik bijna niks. Zoals plassen, zitten, lopen alles doet zeer

4 jaar geleden

Misschien kan aloe vera gel helpen

4 jaar geleden

Oh shit joh, wat extreem naar! Als al die instellingen al zeggen dat er niets anders is dat je kan doen, dan denk ik niet dat je hier meer antwoorden gaat vinden, eerlijk gezegd. Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Agh wat sneu en vervelend!! Mijn hart breekt echt als k dit zo lees!! Dit is absoluut niet medisch maar purol? Ik heb namelijk zelf last van herpes blaasjes op mijn lip en purol helpt super goed om het iig te verzachten waardoor dat tot jeuk weg is..

4 jaar geleden

Sorry ik ben erg onduidelijk! Het is Purol gele zalf... zie foto hieronder. Wordt ook binnen mijn kennismaking gebruikt voor luier uitslag bij babies. Mijn ervaring is dat dit echt een wonderzalf is maar absoluut niet medisch.. ik heb het ook gebruikt bij een minimale verbranding op je huid of een bijensteek. Ik weet niet wat het doet maar het verzacht de boel wel.. ik heb zo een potje altijd op zak..

4 jaar geleden

Ik blijf maar spammen maar ik probeer echt met je mee te denken.. ik weet niet of je Lysine mag innemen bij zwangerschap.. zou je zelf even moeten uitzoeken maar dat nam ik altijd in als ik merkte dat ik een lage weerstand had en merkte dat ik een koortslip kreeg.. hieronder meer info:

4 jaar geleden

Reactie op gabii

Ik blijf maar spammen maar ik probeer echt met je mee te denken.. ik weet n ...
Geeft niet ben allang blij dat iedereen mee wilt denken! Ik ga even zoeken of dat mag

4 jaar geleden

Je kan het bij Holland en barret kopen de aloe vera gel

4 jaar geleden

Reactie op kimmiemama

Geeft niet ben allang blij dat iedereen mee wilt denken! Ik ga even zoeken ...
Ok gelukkig!! Neem je sowieso extra multi vitamines in om je weerstand omhoog te krikken?? https://www.optimalegezondheid.com/biologische-kokosolie-tegen-herpes-uitbraken/

4 jaar geleden

Reactie op gabii

Ok gelukkig!! Neem je sowieso extra multi vitamines in om je weerstand omho ...
Ja die neem ik gelukkig wel !

4 jaar geleden

Zinkzalf of sudocrem werkt verkoelend en verzachtend. Koop een paar mannenboxershorts dan plakt er niets aan de blaadjes. Gooi je benen wijd wanner kan, aan de lucht drogen de blaasjes gemakkelijker. Spoelen met een bidon na het plassen kan ook fijn zijn. Heel veel sterkte, het brand en jeukt verschrikkelijk, maar het gaat echt over!

4 jaar geleden

Reactie op Steeef

Zinkzalf of sudocrem werkt verkoelend en verzachtend. Koop een paar mannen ...
Blaasjes ipv blaadjes natuurlijk 🤭

4 jaar geleden

Reactie op gabii

Ik blijf maar spammen maar ik probeer echt met je mee te denken.. ik weet n ...
Lysine mag niet tijdens zwangerschap. Toevallig vd week nagevraagd omdat ik met een koortslip zit.. Helaas 😢

4 jaar geleden

Even een klein beetje off topic omdat ik niet weet wat je kan doen tegen de blaasjes op je vagina, maar wel koortslip op je mond: herpotherm! Die mag je veilig gebruiken tijdens de zwangerschap en is écht mijn redding nu ik zwanger ben en regelmatig last heb van een koortslip.

4 jaar geleden

Oohhh dat doet zo mega veel pijn... is het de eerste keer dat je het hebt of heb je het al eens vaker gehad? Allereerste keer is het heftigst vaak. Ik heb nu ook door de zwangerschap mn 8e koortslip in 5 maanden, normaal heb ik dat 1 keer per jaar... Wat een drama he. Weet niet wat je mag gebruiken, maar tip van mij is om te plassen onder de douche en dan tegelijk de douchestraal erop richten, of een soort kannetje bij de wc zetten om te spoelen terwijl je plast want dat brandt als een malle! Maar had je misschien zelf al bedacht. Sterkte! (En hou t in de gaten rond je bevalling want dan is het heel gevaarlijk voor het kindje)

4 jaar geleden

Heb er nu ook last van. Ik heb aciclovir van de huisarts gekregen. Daarnaast smeer ik ook zinkzalf. Dat is normaal voldoende maar nu niet helaas. https://www.apotheek.nl/medicijnen/aciclovir-om-in-te-nemen?product=aciclovir#mag-ik-dit-medicijn-gebruiken-als-ik-zwanger-ben-wil-worden-of-borstvoeding-geef

4 jaar geleden

Reactie op E92-1

Heb er nu ook last van. Ik heb aciclovir van de huisarts gekregen. Daarnaas ...
Mijn huisarts wilde me niet zien hiervoor, heb het uiteindelijk uitgezongen door op me tanden te bijten.. nu is het gelukkig weg! Hoop dat het bij jou snel weg gaat!!