Pfff ik heb dus al een redelijk buikje, maatloos constant er tegen aan dat de zwangerschapskleding in de winkels/online:
- te duur is
- te saai is
- te truttig eruit ziet
- te donker is in kleur
- te licht is in kleur
- te lomp eruitziet
- het net niet is
Tips voor leukste adresjes/shops voor zwangerschapskleding??
Komt u maar! 💪🏻
Zalando & h&m hebben nu leuke kortingen, al wat leuke blousejes en een leuke hoodie weten te scoren. Verder ook basics besteld zodat je die aankan met een jasje/blazer. Verder heb ik heel veel shirtjes van Loavies die oversized vallen en ik dus nog heel lang kan dragen. Misschien heb je hier iets aan xx
Ik probeer het nog wat te combineren om het leuk te houden. Zwangerschapsjurk van de h&m en een t shirtje die ik voorheen normaal droeg heb ik nu een knoopje ingelegd zodat het boven me buik komt 😊
Of bij de kleding maker een band in je favo jeans of andere broek laten zetten 😃 op internet staan een hoop tips ook. Verder kijk ik ook op Vinted bij de leuke merken voor een klein prijsje.
Asos, boohoo en missguided!!! En ook niet al te duur en heel erg leuk vind ik zelf! En ik doe zelf bij spijkerbroeken nu nog een elastiekje om m’n knoop heen haha 😆 ik ben nog iets te vroeg om echt positiekleding te kopen maar weet wel dat de sites die ik noemde veel leuke dingen hebben! Vandaag toevallig mijn eerste zwangerschapsbroek al besteld!
Ik heb veel via Vinted besteld! Is wel tweedehands maar vaak heel weinig gedragen en echt voor weinig geld. Er staat heel veel op en ook van de merken die hier al worden genoemd. 😁
Ik hoor veel dat mensen gewone kleding kopen maar dan net een maatje groter, of shirts waarvan t model eigen wijdvallend is en nu mooi aansluit. Zomerrokken hebben vaak elastiek waardoor je het lang door kan dragen.
Ben zelf nog niet actief op zoek geweest overigens.