71 Reacties

4 jaar geleden

O jeej dat beloofd niet veel goeds voor mij. Ben nu 9 weken. En jij?

4 jaar geleden

Ja inderdaad ongelooflijk truttig

4 jaar geleden

Mamalicious is een leuk merk en betaalbaar!

4 jaar geleden

Reactie op msmb?

Ja inderdaad ongelooflijk truttig
Echt sommige dingen met heel wat ruches en fladders er aan, bah! Maar sommige dan ook gewoon zwart, strak, niks erop.. ook bah!

4 jaar geleden

Asos, h&m en boohoo

4 jaar geleden

Reactie op vrij

Mamalicious is een leuk merk en betaalbaar!
Vindt je? 30 euro voor een shirt!🙄😱 dat je maar een paar weken draagt…

4 jaar geleden

Reactie op Nad88

O jeej dat beloofd niet veel goeds voor mij. Ben nu 9 weken. En jij?
Ik ben morgen 11, maar tweede kindje, alles is al uitgerekt dus haha

4 jaar geleden

Ik heb bij whekamp een leuke zwangerschap flair broek gekocht van only.. wel zwart hahah maar het is inderdaad echt zoeken

4 jaar geleden

Zalando & h&m hebben nu leuke kortingen, al wat leuke blousejes en een leuke hoodie weten te scoren. Verder ook basics besteld zodat je die aankan met een jasje/blazer. Verder heb ik heel veel shirtjes van Loavies die oversized vallen en ik dus nog heel lang kan dragen. Misschien heb je hier iets aan xx

4 jaar geleden

Missguided ! Leuk en betaalbaar

4 jaar geleden

Ik probeer het nog wat te combineren om het leuk te houden. Zwangerschapsjurk van de h&m en een t shirtje die ik voorheen normaal droeg heb ik nu een knoopje ingelegd zodat het boven me buik komt 😊

4 jaar geleden

Of bij de kleding maker een band in je favo jeans of andere broek laten zetten 😃 op internet staan een hoop tips ook. Verder kijk ik ook op Vinted bij de leuke merken voor een klein prijsje.

4 jaar geleden

Het is inderdaad zo truttig! ASOS heeft best leuke positiekleding… H&M ook.

4 jaar geleden

Heb een hele fijne broek bij de primark gekocht!! Spijkerbroek die heerlijk zit en ik heb een mini buikje

4 jaar geleden

Asos, boohoo en missguided!!! En ook niet al te duur en heel erg leuk vind ik zelf! En ik doe zelf bij spijkerbroeken nu nog een elastiekje om m’n knoop heen haha 😆 ik ben nog iets te vroeg om echt positiekleding te kopen maar weet wel dat de sites die ik noemde veel leuke dingen hebben! Vandaag toevallig mijn eerste zwangerschapsbroek al besteld!

4 jaar geleden

Ik heb veel via Vinted besteld! Is wel tweedehands maar vaak heel weinig gedragen en echt voor weinig geld. Er staat heel veel op en ook van de merken die hier al worden genoemd. 😁

4 jaar geleden

Reactie op FamP

Vindt je? 30 euro voor een shirt!🙄😱 dat je maar een paar weken draagt…
Even bij de sale kijken 😉. Heb bij m’n eerste wel een aantal duurdere items gekocht, kan ze bij deze zwangerschap weer aan 😊!

4 jaar geleden

Shein fan!

4 jaar geleden

Ik hoor veel dat mensen gewone kleding kopen maar dan net een maatje groter, of shirts waarvan t model eigen wijdvallend is en nu mooi aansluit. Zomerrokken hebben vaak elastiek waardoor je het lang door kan dragen. Ben zelf nog niet actief op zoek geweest overigens.

4 jaar geleden

Reactie op freya1612

Shein fan!
Ik ook, zeker voor die prijsjes!