8 Reacties
één jaar geleden
Ik heb hem even getest in de baby park, ik vond het persoonlijk helemaal niks. Ze is veelste bewegelijk en bleef voor geen meter stil zitten 😆 en vond het alsnog erg zwaar voor m'n nek/schouder..
één jaar geleden
Reactie op Mommytobe24
Ik heb hem even getest in de baby park, ik vond het persoonlijk helemaal ni ...
Ook nog idee, in zon winkel uitproberen
één jaar geleden
Ik heb de TushBaby! Kijk, er hele stukken mee aan de wandel wordt alsnog intens voor je bekken en rug. Maar ik ben echt groot fan. Vooral in de fase van steeds opgetild willen worden en dan weer neergezet worden is het fantastisch. Het haalt dan echt de druk van je rug en heupen af. En mijn zoontje heeft meerdere manieren om te zitten. En ik hoef geen kracht te zetten met mijn arm om hem omhoog te houden. Plus er kan suuuuper veel in het tasje zelf!
één jaar geleden
Wij hebben ook een van wildride, maar omdat ze nog best hangt ipv haarzelf een beetje recht omhoog houdt is het niet lang vol te houden. Een vriendin had het ook geprobeerd meet haar 3 Jarige en vond het wel chill ... dus ik hoop dat het handiger word zodra dochter haarzelf een beetje recht kan houden.
één jaar geleden
Ik gebruik het om lekker samen te dansen! Dan kan ze lekker spartelen met dr benen en armpjes omhoog zwaaien en samen huppelen we de kamer rond. Ook neem ik m vaak mee als we lang gaan wandelen met kinderwagen. Vaak is ze dat na een tijdje weer zat en dan kan ik haar makkelijk verder tillen. Vind ze geweldig. Dus zeker fan!