82 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe alle voedingen (borstvoeding). Om 22:00 krijgt hij de laatste voeding en dan ga ik slapen . Als hij in de nacht komt voed ik hem en anders staan we om 07:00 altijd op.

4 jaar geleden

Ik ga rond half 10 naar bed en sta rond half 7 op. Mijn man doet de voeding van 23u. Om 3u doe ik de luier verschonen en m'n man de voeding. De voeding van 7u doe ik dan weer. Naar onze zoon kijken 's nachts als hij geluid maakt doe ik dan ook weer want daar wordt m'n man niet wakker voor 😅

4 jaar geleden

Ik geef bv. Ze slaapt tussen 20.00 en 21.00 uur. Afhankrlijk van hoe laat ze slaapt, wordt ze wakker tussen 00.00 en 01.00 (voor het eerst deze nacht om 02.00, 6 uur aan een stuk geslapen). Rond half 5 wordt ze nog eventjes wakker en daarna slaapt ze tot ong 08.00 uur

4 jaar geleden

Hier hangt het af wat mijn man heeft om te werken. Deze week de vroege shift dus dan doe ik voeding om 22u30, slaap pas rond 00u want ik lig te waken. Om 7u terug op. Volgende week heeft hij de nacht dus zelfde. De week erna de namiddag, dan doet ik meestal laatste voeding maar dan slaap ik uit. In het weekend wisselen we af

4 jaar geleden

Ik geef de laatste fles in bed dat is tussen 23 en 23.30 uur dan nachtvoeding. Om 07.15 kinderen uit bed halen en weer terug als ik nergens heen moet

4 jaar geleden

Ik doe zelf alle voedingen( flesvoeding). Half 10 laatste voeding dus half 11 a 11 uur naar bed. En 7 uur kwart over 7 eruit. Hem aankleden en fles en om half 9 haal ik zijn zus uit bed🥰

4 jaar geleden

Ik doe alle voedingen. Rond 22.30u laatste voeding. Opstaan hangt af van de baby, als hij om 08u komt voor voeding, sta ik op. Als hij om 07u komt voor voeding, blijf ik nog liggen. 😄 Heb nog geen andere kindjes en geniet van het feit dat ik nog niet terug aan het werk ben en dus kan blijven liggen.

4 jaar geleden

Ik doe alle voedingen. Rond 22.30u laatste voeding. Opstaan hangt af van de baby, als hij om 08u komt voor voeding, sta ik op. Als hij om 07u komt voor voeding, blijf ik nog liggen. 😄 Heb nog geen andere kindjes en geniet van het feit dat ik nog niet terug aan het werk ben en dus kan blijven liggen.

4 jaar geleden

22:00 flesje, 22;30 klaar om te slapen. Nu ik nog verlof heb 8:00/8:15 er weer uit, anders denk ik 7:15 er uit. Mannetje slaapt na de 4:30 voeding nu in zijn eigen bed lekker uit en moet ik m 8:30 echt wakker maken.

4 jaar geleden

Ga rond 22.30/23.00 naar bed en doe alle voedingen snachts zelf. Meestal is dat 1 of 2 keer. En dan om 7u weer op voor de oudste 2. Als ik over een paar weken weer moet werken, moet ik om 6u op. Dan zal ik wel eerder naar bed moeten, want het is nu al best pittig qua slaapgebrek.

4 jaar geleden

Wij doen de laatste fles tussen 22 en 23 uur, daarna naar bed (uiterlijk 23.45 erin), en dan de volgende ochtend tussen 6:30-7:00 de volgende voeding. Dan staan we ook op! Ons zoontje is 7 weken.

4 jaar geleden

Ik geef de laatste fles om 22:30 en de nachtvoeding (hoe laat hij er voor komt). Mijn vriend geeft de fles om 6:30 en daarna legt hij onze zoon naast mij op ons bed. Samen slapen we vaak dan nog een paar uurtjes nu ik nog verlof heb.

4 jaar geleden

Laatste fles om half 11, eerste fles om 7 uur en daarna leggen we dr soms nog terug en slapen we nog tot 9 uur/half 10 🙈 laten we zeggen dat we het er nog van nemen nu het nog kan haha

4 jaar geleden

Slapen tussen 00:00 & 01:00 uur en wakker rond 07:00. Dan flesje en dan weer doorslapen tot een uur of 10:30 🙈. M’n partner en ik wisselen de fles van 07u een beetje af, maar meestal doe ik het.

4 jaar geleden

Meestal om 23.00 naar bed dan nog een fles dus ik ga rond 23.45 slapen. Dan nacht voeding tussen 3.30/4.30 en dan staat om 6.45/7.00 de wekker weer omdat mn zoontje naar school moet. Als ik sochtends geen afspraken heb dan ga ik van 9.00/11.00 nog even in bed met de kleine meid

4 jaar geleden

Tussen 22 en 23, meestal ruim ik nog wat op, doe de was en doe wat voorbereidingen voor de volgende dag als de kinderen op bed liggen na half acht. Tussen 22 en 23 meldt de baby zich, dan voed ik hem en ga slapen. Rond 4 uur een voeding en meestal tegen 630 op als ik geluk heb 730 uur. Mijn dochtertje van 3 is dan lekker wakker. Soms doe ik nog even een dutje mee met de baby na het ontbijt en alles. Heb de luxe van een huisman, dus nu ik nog verlof heb, neem ik het er nog van.

4 jaar geleden

Hier de twins rond 21:00 een voor een aan de borst, normaal komen ze dan rond 1:00 weer en dan rond 5:00, dan ga ik nog even weer op bed tot ze zich weer melden, meestal rond 8:30. Afgelopen nacht kwamen ze om 3:30 pas, dus heb een mooi rukje kunnen slapen, daarna om 6:30 weer waarna ik eruit gebleven ben. Merk nu met 9 weken dat ze er steeds iets langer tussen laten…..🥰

4 jaar geleden

Reactie op Kristianne vdb

Slapen tussen 00:00 & 01:00 uur en wakker rond 07:00. Dan flesje en dan ...
Oef! Heftige tijden 😅

4 jaar geleden

Ik probeer om 00.00u naar bed te gaan. Mijn dochter wordt wakker rond 06.15/06.30u voor de fles en daarna slapen we nog even verder tot +/- 08.30 uur 😄

4 jaar geleden

Tussen 23.00 en 23.00 uur de laatste fles, en dan om 07.00 uur weer de eerste fles. Mijn man en ik proberen zoveel mogelijk samen te doen. Als hij om 23.00 uur de fles geeft, ga ik eerder naar bed zodat ik om 07.00 uur de fles kan geven en hij wat langer kan liggen. Maar mijn man werkt onregelmatig, dus er komt wel veel op mij terecht. Niet erg hoor, maar vaak ga ik dan ook al wel eerder naar bed met de baby (ligt in co-sleeper) en zet ik de wekker om 23.00 uur voor zijn voeding. Dan probeer ik er echt rond 21.00 uur in te liggen!