7 Reacties
één jaar geleden
Hoi, ik ben heel benieuwd hoe dit is afgelopen. Mijn zoontje van 15,5 maand heeft ook al bijna drie weken afwisselend koorts en verhoging. Hij heeft nieuwe tandjes en een oorontsteking gehad (antibioticakuur) maar dat is alweer even geleden.
één jaar geleden
Oh, en we zijn al een aantal keer bij de HA geweest. Die adviseerde neusspray en paracetamol.
één jaar geleden
Reactie op Estherlaura
Hoi, ik ben heel benieuwd hoe dit is afgelopen. Mijn zoontje van 15,5 maand ...
Bij ons bleek het dus een oorontsteking te zijn. Na de antibioticakuur was het wel weg gelukkig. Maar ik hoor vaker dat het helaas weer terug kan komen dus als je kindje weer veel koorts heeft en naar zijn oren grijpt zou ik het toch weer laten checken
één jaar geleden
Reactie op Lilah2021
Bij ons bleek het dus een oorontsteking te zijn. Na de antibioticakuur was ...
We zijn vrijdag naar de dokter geweest, een dag na het eindigen van de kuur. Toen advies gekregen om paracetamol en neusspray te geven. Maar nu dus nog steeds koorts. Misschien dat het even weg is geweest, maar zou ook kunnen dat hij toch wel steeds verhoging heeft gehad. Hij is wel best vrolijk, maar met koorts kan hij dus niet naar de crèche, dus dat maakt het ook lastig. Morgen misschien toch maar weer de dokter bellen.
één jaar geleden
Ons zoontje heeft ook al vaak koorts gehad. De huisarts gaf aan dat ze gerust een week lang koorts/verhoging kunnen hebben als ze alert zijn en goed drinken en plassen. Hij zei toen mocht de koorts langer dan een week duren of je kindje wordt zieker, suf, drinkt slechter of heeft geen plasluiers moest ik weer aan de bel trekken. Gelukkig is dit tot nu toe niet het geval geweest en was hij telkens binnen die 7 dagen weer koortsvrij.