7 Reacties

één maand geleden

Wij proberen 2x. Maar meestal schiet de ochtend er bij in

één maand geleden

Hier wordt sinds hij 2 jaar is 2x per dag gepoets. Hij vindt het nog steeds niet leuk om te doen maar door hem eerst zelf te laten 'poetsen' en aan te geven dat we daarna samen nog even poetsen gaat het meestal zonder problemen

één maand geleden

Wij poetsen vanaf zijn tweede jaar iedere dag twee keer. Ze eten en drinken nu zoveel op een dag, dat ik het ook echt belangrijk vind om twee keer per dag te poetsen en zijn gebit en glazuur te beschermen.

één maand geleden

Hier poetsen we ook 2x per dag. Ik laat haar eerst zelf ‘poetsen’ en daarna poets ik het nog na. Vaak laat ze dit toe maar soms ook niet. In november hebben we eerste tandartscontrole dus ben enorm benieuwd hoe het ervoor staat

één maand geleden

Hier al heel lang 2 x per dag, denk vanaf 1,5 jaar ongeveer. Sinds 2e verjaardag poetsen we met elektrische tandenborstel.

één maand geleden

Reactie op Kristianne vdb

Hier al heel lang 2 x per dag, denk vanaf 1,5 jaar ongeveer. Sinds 2e verja ...
Hier precies zo!

één maand geleden

Hier ook al lang 2x per dag. Ook op advies van de tandarts omdat ze het niet altijd leuk vinden of je niet elke keer overal goed bij komt. Met 2x dek je zo goed mogelijk af dat alle tandjes in ieder geval 1x per dag goed geraakt worden 😅