181 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Meiske123

Mag ik vragen waarom je haar wekt?
Omdat er anders teveel tijd tussen de voedingen zit. Qua productie is dat bij mij niet handig en m'n dochter groeit volgens het cb nog niet hard genoeg. Eerder werd ze uit zichzelf wakker maar sinds een aantal dagen niet.

2 jaar geleden

Reactie op jasmijn1234

Onze dochter drinkt ook opeens slordig... hele tijd aanhapoen en dan keihar ...
Wij ook precies hetzelfde. Ze is 8 weken. Zou het idd met een sprongetje te maken kunnen hebben?

2 jaar geleden

10 weken 21.00 bv 06.15 bv Niet normaal! 9.5 uur.. Heerlijk geslapen. Werd wel wakker met exploderende borsten haha.

2 jaar geleden

6.5 weken 21.30 -> 05.15 -> 07.20 Lekker kunnen slapen maar vraag me af of me productie terug gaat lopen door de tijd er tussen?

2 jaar geleden

Reactie op Lilly2021

6.5 weken 21.30 -> 05.15 -> 07.20 Lekker kunnen slapen maar vraag m ...
Wij hebben sommige nachten dat ze de hele nacht doorslaapt en sommige nachten dat ze 2x komt, maar heb nooit gemerkt dat de productie terugliep o.i.d. Denk dat je lichaam nog best wat speling heeft en zich snel goed afstemt op de kleine

2 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Wij hebben sommige nachten dat ze de hele nacht doorslaapt en sommige nacht ...
Oh fijn, want ondanks dat het lekker is om door te slapen ga je al snel twijfelen of het goed is. En dit is pas sinds 3/4 nachten zo.

2 jaar geleden

22.30 4.30 9.00 Prima nachtje weer. Denk dat het kwam, omdat hij gisteravond niet kon slapen en vannacht wat slaap moest inhalen. Vanochtend wel even de druk eraf gekolfd om 7u, want hij had vannacht maar aan 1 kant gedronken.

2 jaar geleden

Hier opzich ook wel lekker nachtje! 21.15 01.15 05.00 09.00 Vooruitgang! 💪🏻

2 jaar geleden

Ik mocht vannacht gewoon wat uurtjes maken van de kleine😱 was vannacht nog wel even wakker maar zij niet 😂 22.00 3.15 07.15 Voel me helemaal uitgerust 😂

2 jaar geleden

Hier 19:00 22:00 02:30 05:30 07:00 07:00 uur is standaard staan we op. Iemand een idee hoe ik kan zorgen dat de 05:30 uur vervalt en hij dan van 02:30 uur naar 06:30 ofzo vol houd ? Krijgt nu al meer dan week dus na 1,5 uur weer voeding. Zou fijn zijn als die van 02:30 naar ochtend maakt dat ik maar 1 nacht voeding heb.

2 jaar geleden

Reactie op Domi91@

Hier 19:00 22:00 02:30 05:30 07:00 07:00 uur is standaard staan we o ...
Misschien dat je s avonds kan afkolven en fles geeft. Ik doe dat ook en heb dan best een flinke fles. Vaak rond de 110-130 en die geef ik dan rond 22.00 daardoor heeft ze gewoon ff genoeg en pakt ze wat meer uren. Dit kan je ook om 2.30 doen maar lijkt me vrij heavy om te kolven en fles te doen. Dus zou eerder denk die van 2.30 proberen te schuiven naar bij 4.00 en dan 7.00 weer te pakken

2 jaar geleden

Reactie op freumpie

Misschien dat je s avonds kan afkolven en fles geeft. Ik doe dat ook en heb ...
Jaa dit doen wij ook! Ze hebben dan net iets meer in hun maagje. Vannacht toevallig niet gedaan en ze kwam om 2:15 en 5:15....

2 jaar geleden

22.30 2.45 6.30 Prima nacht dus weer. Hopelijk een soort ritme vanaf nu.

2 jaar geleden

Reactie op freumpie

Misschien dat je s avonds kan afkolven en fles geeft. Ik doe dat ook en heb ...
Ik weet nooit goed hoe lang ik nou moet kolven. Wil ook niet dat ik straks over productie heb 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op ilse.92

Ik weet nooit goed hoe lang ik nou moet kolven. Wil ook niet dat ik straks ...
Ik doe 15 min. Soms stroomt er best nog wat dan rond 17 a 20 min

2 jaar geleden

Reactie op ilse.92

Ik weet nooit goed hoe lang ik nou moet kolven. Wil ook niet dat ik straks ...
En als je in plaats van een voeding kolft krijg je niet zo snel over productie

2 jaar geleden

Na een paar nachten pas tussen 5 en 7 te zijn gekomen, vannacht weer ouderwets om 2.40 uur 😩. Maar we waren dan ook eerder gaan slapen (laatste voeding tussen 21-22 uur), dus was al lichtelijk voorbereid… Daarna pas weer om 7 uur. Dus al met al toch nog wat uurtjes slaap gepakt.

2 jaar geleden

Reactie op Domi91@

Hier 19:00 22:00 02:30 05:30 07:00 07:00 uur is standaard staan we o ...
Bij ons een beetje hetzelfde.. doe eigenlijk altijd eerst voeden en daarna de luier. Nu een paar keer tijdens de nachtvoeding van ca 3.00uur eerst luier en daarna voeden en toen sliep hij weer een half uur langer tot aan de volgende ronde. Kolven ben ik huiverig voor overproductie. Vd week 1borst gekolfd, in 4minuten 160ml😱 snap nu waarom mijn borsten steeds zo hard worden…

2 jaar geleden

Reactie op freumpie

En als je in plaats van een voeding kolft krijg je niet zo snel over produc ...
Ik ga het gewoon is proberen 😄

2 jaar geleden

Tevens even een vraag ik kolf nu de laatste tijd als ik even weg moet ofzo. Maar me rechterborst haal ik dan met 9 minuten 110 en links maar net 50. Elke keer haal ik links bijna de helft minder eruit dan rechts. Kan ik hier iets aan doen ? Dat rechts ook wat meer gaat produceren?