181 Reacties

2 jaar geleden

Na 3 doorslaapnachten (waarvan 1 zelfs van 23u tot 8u) vannacht weer 23u, 3.30 en 7.30. Op zich ook nog steeds prima hoor

2 jaar geleden

Reactie op HennieL

Mijn zoon is 11 weken en houdt 1 keer max 4 uur tussen de voedingen, daarna ...
Oef I feel you, mijn dochter was ook zo. Heel heftig, ik heb er nog steeds een slaap trauma van. Hoi vol en veel sterkte, het wordt beter!

2 jaar geleden

Sinds 2 dagen komt ze opeens om 2 uur weer... Ik geef tussen 6 en 7 de borst en dan leggen we haar in bed. Dan maakt mijn vriend haar wakker om 11 voor een flesje maar dat ligt ze in een diepe slaap. En dan kwam ze vaak om 04:00 pas maar nu wordt ze opeens om 2 steeds weer wakker. De reden dat ik haar wakker maak om 11 is omdat ik dat overal lees 🤣 maar ik twijfel nu om haar zelf gewoon te laten komen en kijken wat er dan gebeurd. De kans is dan wel groter denk ik dat ze rond 1 komt en rond 5 dus dan heb ik 2 nachtvoedingen. Andere die hier tips voor hebben? 🤗

2 jaar geleden

Reactie op jasmijn1234

Sinds 2 dagen komt ze opeens om 2 uur weer... Ik geef tussen 6 en 7 de bor ...
Zoeken is het he!! Ik heb precies hetzelfde. Ik geef ook voeding tussen 18 en 19 en dan naar bed. Lange tijd om 23u nogmaals voeding gegeven, maar de laatste week probeer ik tussen 22u en 22.15u. Het viel mij op dat ze om 23u vaak zo diep in slaap is dat ik haar niet goed meer wakker krijg. Sinds ik haar eerder voed wordt ze makkelijker wakker en drinkt ze ook effectiever. Ze slaapt nog steeds meestal tot een uur of 4, maar laatst ook een keer tot 5.30u 😊

2 jaar geleden

Reactie op jasmijn1234

Sinds 2 dagen komt ze opeens om 2 uur weer... Ik geef tussen 6 en 7 de bor ...
Hier precies hetzelfde! En gister nacht de 23.00 laten wachten en ze kwam zelf om 2.00. Maar daarna om de 2 u🤨 en afgelopen nacht ook gewacht en toen kwam ze zelf om half 12 en ook verder om anderhalf u a 2u... wat een nacht zeg. Weet niet meer hoe ik het vanavond moet aanpakken!

2 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Hier precies hetzelfde! En gister nacht de 23.00 laten wachten en ze kwam z ...
Ja echt lastig hè!! Ze is morgen 11 weken. Ik moet het denk ik maar uitproberen een beetje.. dus wachten en kijken hoe dat gaat of om 10 uur wakker maken...

2 jaar geleden

Vannacht 18:30 - 01:15 - 07:00 😍

2 jaar geleden

Vannacht weer minder helaas 22 1:15 4:30 6:30 Ben gesloopt

2 jaar geleden

Morgen is m'n meisje 12 weken. Bv schema de laatste paar weken: Tussen 20.00-21.00 laatste voeding en naar bed. Tussen 2 en 3 weer voeding. Daarna wordt ze rond 8 uur wakker voor de voeding.

2 jaar geleden

Even een Baby+ overzicht, baby is 12 weken nu en ben niet ontevreden met 1 late avond voeding en 1 nachtvording vaak rond 3.

2 jaar geleden

Hoe gaat het hier dames? Onze kleine komt nu weer heerlijk 2x per nacht 🥴 vast een sprong.. hopen op vanavond iets langer er tussen! Gister was het: 21:00 00:37 04:30 06:45 💤 💤💤💤💤

2 jaar geleden

Hier maak ik haar om 22.00 wakker voor een afgekolfde fles en daarna maak ik haar om 06.00 wakker voor voeding en vaak pit ze dan nog door tot uur of negen. Terwijl ze er om 18.00 uur in ligt dus best wel luxe.

2 jaar geleden

Hoe gaat het met jullie nu? We hebben hier heel wat goede nachten gehad, maar de laatste weken toch weer veel nachtvoedingen. Meestal geef ik een droomvoeding rond 22.00 en dan wordt ze om 03:30/04:00 wakker en dan weer om 06:00. Vannacht geen droomvoeding gegeven en toen een voeding om 01:30 en 05:30. Ze slaapt wel altijd lekker vanaf 19:00, dat is wel weer fijn! Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat

2 jaar geleden

Reactie op D-1992

Hoe gaat het met jullie nu? We hebben hier heel wat goede nachten gehad, ma ...
Bij ons nog steeds niet echt verbetering. Nog zo’n 4 voedingen per nacht. En nu sinds paar nachten drinkt hij, valt vervolgens in slaap en waar ik hem dan altijd zo kon neerleggen en zelf weer kon gaan slapen, begint hij dan te huilen en wilt weer drinken. Wil van het weekend toch weer even proberen een flesje borstvoeding te geven. Zodat hij een hele voeding drinkt en niet een beetje. En dan toch zelf weer afkolven. Hopelijk slaapt hij dan iets langer achter elkaar

2 jaar geleden

Mijn baby sliep pas om 23 uur. En hij slaapt aan de borst, leg m daarna in z’n wiegje. Gisteren geprobeerd in eigen kamertje, maar dat was geen succes. Wilt persee aan de borst slapen. İs dat ook bij jullie zo? Dus vaak is het; 22 uur 03 uur 06 uur

2 jaar geleden

Hier was m'n baby een tijdje mijn nacht over rond de vier maanden, dus laatste voeding voordat ik sliep rond 11 en volgende voeding rond half 7. Maar toen liet hij de late avondvoeding vallen en zit nu dus weer met een nachtvoeding Her schuift het wel steeds meer op, hij krijgt om ongeveer 7 uur de laatste voeding en dan komt hij 's ochtends rond 4:30 a 5:00 en slaapt dan weer tot 8 meestal. Dus we zijn er bijna met klokje rond. Soms wel overstuur omdat hij zich per ongeluk omdraait in z'n slaap, maar is snel gesust. Ik hoorde dat ik de voeding van 5:00 uur klein moet houden om een goede ochtendvoeding te stimuleren (en zo dus echt klokje rond te kunnen) maar ik vind dat lastig inschatten met borstvoeding 😬 baby is 5,5 maand trouwens

2 jaar geleden

Reactie op D-1992

Hoe gaat het met jullie nu? We hebben hier heel wat goede nachten gehad, ma ...
Onze zoon is nu 5.5 maand oud. Ik voed vaak om 22u (droomvoeding), en dan komt hij meestal snachts twee keer, bijv. om 1u en om 4u, en dan half 7 weer. Best pittig, maar hij huilt gelukkig niet echt. Het is drinken en weer slapen. Afgelopen week heeft hij twee keer de 1u voeding overgeslagen, dus: 22u-4u-7u. Zou het nu dan eindelijk gaan gebeuren dat we wat meer kunnen doorslapen?... Het is een lekkere stevigerd ook trouwens. Hongerig typje. Nu 74 cm en 9.1 kilo.

2 jaar geleden

Hier ook nog steeds rommelig. Leg hem tegenwoordig rond 7a 8 op bed maar komt dan rond 12-1 dan rond 2-3 en dan rond 6 uur weer en is dan klaarwakker. Slaapt overdag in de ochtend twee hazenslaapjes en in de middag meestal wel 2-3 uur

2 jaar geleden

Reactie op Miran2791

Hier ook nog steeds rommelig. Leg hem tegenwoordig rond 7a 8 op bed maar ko ...
Bij mij precies zo, sowieso super rommelig de laatste tijd met tandjes en oorontstekingen. Hopelijk wat rustiger nu..

2 jaar geleden

22:30 (droomvoeding) 01:30 05:30 Aan borst in slaap gevallen tot 07:00