11 Reacties

één jaar geleden

Wij geven bisolvon hoestdrank, neusspray (vanwege alle snot),sinaspril, smeren luuf en hebben een sticker van dampo op een knuffel naast haar bed. Ook geef ik minder melk, omdat dat meer slijm vormt.

één jaar geleden

Hangt er ook vanaf wat voor hoest het is ( pseudokroep hoest of kriebelhoest of droge hoest). Dit is wat bij mijn kinderen helpt/hielp. Maar is wel voor ieder kind verschillend. 1.Het bedje waar schuiner leggen/zetten. 2.bij ons hielp ook een koele kamer. 3.Geen melk of hele verdunde melk. 4.Een theelepel honing voor het naar bed gaan. 5. Tijmsiroop / hoestsiroop. 6. Neusspray 7. (als ze zelf kunnen drinken) flesje water. 8. Sinasspril( zetpil) 9. verse citroensap verdund met met honing en warm water. Hopelijk heb je iets aan deze tips 😊. Hier heb ik laatst 2 weken schuin zittend op de bank met haar moeten slapen vanwege haar hoest (corona en hele hoge koorts). Ze is nu pas langzaam aan het opknappen kreeg pas na 2 weken koorts antibiotica.

één jaar geleden

Reactie op Debby1122

Hangt er ook vanaf wat voor hoest het is ( pseudokroep hoest of kriebelhoes ...
Wel even een waarschuwing om de tip van de honing niet te doen bij kindjes onder de 1. Er kunnen sporen van botulisme in honing zitten, wat wij en andere jonge kindjes prima aankunnen, maar het immuunsysteem van een kleine baby kan dat nog niet opruimen

één jaar geleden

Hier dezelfde ellende… zijn ook met honing in de weer, maar dat helpt beperkt. Veel drinken, niet te droge kamer, lekker frisse lucht. Momenteel doet ie zn dutje op/bij papa, want het lukte hem niet goed om zelf in slaap te vallen in zn bedje. We zijn een weekendje weg, dus hebben niet alles voorhanden.

één jaar geleden

Reactie op Quingess

Wel even een waarschuwing om de tip van de honing niet te doen bij kindjes ...
Bedankt! Hij is 20 maanden, dus zou ok zijn. Heb ik nog niet geprobeerd. Voorkeur voor bepaalde soort honing?

één jaar geleden

Reactie op Debby1122

Hangt er ook vanaf wat voor hoest het is ( pseudokroep hoest of kriebelhoes ...
Bedankt voor de tips! Flesje water dan mee in bedje leggen?

één jaar geleden

Reactie op Suus2505

Wij geven bisolvon hoestdrank, neusspray (vanwege alle snot),sinaspril, sme ...
Melk heb ik nu ook al naar voor geschoven, dus niet meer vlak voor bed tijd en ook verdund.

één jaar geleden

Reactie op Suus2505

Wij geven bisolvon hoestdrank, neusspray (vanwege alle snot),sinaspril, sme ...
Welke hoestdrank? Mn zoon wordt in januari 2 en de meesten gaan vanaf 2 jaar

één jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Welke hoestdrank? Mn zoon wordt in januari 2 en de meesten gaan vanaf 2 jaa ...
De bisolvon 2 in 1 voor kinderen. Deze is vanaf 1 jaar.

één jaar geleden

Reactie op Suus2505

De bisolvon 2 in 1 voor kinderen. Deze is vanaf 1 jaar.
Oke dank je!! Werkt deze goed? Zag van DARO ook wat

één jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Oke dank je!! Werkt deze goed? Zag van DARO ook wat
Bij ons werkt het wel, beter als die van daro.