11 Reacties

één jaar geleden

800 à 900 ml schat ik in

één jaar geleden

400ml thee/water. En voor de rest geef ik nogsteeds borstvoeding

één jaar geleden

Flesje melk in de avond en meestal iets meer dan 2 munchkin bekers de kleine variant

één jaar geleden

Oh dear 😅 Ik vraag het omdat mijn zoontje nog steeds mondjes terug gaf. Dus ik heb vanochtend het cb gebeld en zij vroeg hoeveel hij dronk. Hij drinkt 4 a 5 avent rietjesbekers van 300ml en dan sochtends nog een bekertje melk. In totaal gingen we dus over de 1,5 liter heen op een dag en is dat waarschijnlijk de oorzaak van het spugen. Ik voel me zo’n loedermoeder.. hij heeft altijd last gehad van moeizame ontlasting dus het veel drinken geven is er echt ingeslopen. Nooit bij stilgestaan dat het echt teveel was :(

één jaar geleden

Uhm wow?! Hier met het warme weer wel beter gedronken, maar soms blijft het bij 1,5 beker van 200 ml, een portie yoghurt en ‘s ochtends 200 ml melk in zn pap 😂 Cb zei hier: zolang hij 4 plasluiers op een dag heeft, drinkt hij genoeg 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Uhm wow?! Hier met het warme weer wel beter gedronken, maar soms blijft het ...
Hoe hij zoveel drinkt bedoel je? 😆

één jaar geleden

Reactie op Estrellas

Oh dear 😅 Ik vraag het omdat mijn zoontje nog steeds mondjes terug gaf. D ...
Haha geen loedermoeder hoor!! Zo knooien we toch allemaal maar wat aan. 😘

één jaar geleden

Reactie op Estrellas

Hoe hij zoveel drinkt bedoel je? 😆
Ja alle kindjes in de reacties! Die van ons lijkt op mama.. ik ben ook pas goed gaan drinken sinds ik het ging bijhouden jaren terug. 😂

één jaar geleden

1,2-1,5 liter vocht (water en beetje melk) met t warme weer. Ik snap ook niet waar ze t laat. Enorme plasluiers.

één jaar geleden

Zonder het warme weer drinkt ze 600-900ml.

één jaar geleden

500 ml yoghurt en ik denk zo n 500 ml water