23 Reacties

3 jaar geleden
+- 6600, verdeeld over 3 of 4 wandelingetjes naast de algemene stappen. Als ik te stevig door wandel krijg ik ook last van bandenpijn / harde buiken. Als ik te ver wandel en dus over de 6600 ga, krijg ik bekkenpijn.
Ik loop minimaal 6200 dagelijks.

3 jaar geleden
Ik kom bijna niet boven de 2000 het doet zo verschrikkelijk pijn als ik lang en ver moet lopen

3 jaar geleden
Reactie op Tammie 85
Als ik straks verlof heb wil ik het ook zo gaan doen. Hoop dan ook weer iet ...
Super goed! Stapje voor stapje opbouwen. Voor mijn zwangerschap liep ik ongeveer 8000 stappen maar dat red ik niet meer. Sport wel nog 2x per week. Voel me daardoor echt zoveel beter dan tijdens mijn eerste zwangerschap!

3 jaar geleden
Zit net boven de 10.000 stappen gemiddeld per dag, ben 30 weken zwanger nu. Let wel: eerder was dit gemiddeld zo’n 15-17.000 per dag omdat ik deed aan hardlopen. En we hebben een hond, dus kom wel aan de stapjes. Maar merk ook dat mijn buik zich steeds eerder meld dat ik rust moet nemen. Wandelingen zijn Max 30min en hond is ook niet zo’n snelle 😉

3 jaar geleden
Ik gebruik geen stappenteller, maar ik heb precies hetzelfde als jij. Als ik te lang loop of op m’n benen sta krijg ik ook trekkingen in m’n buik. Ik werk al sinds ik 28 weken ben thuis, dinsdag ben ik 33 weken, dus ik ga wel iedere dag even een rondje wandelen om wat frisse lucht te krijgen. Maar langer als 20 minuten hou ik niet vol.

3 jaar geleden
Bij mij is het wandelen zelf meestal het probleem niet... wel dat ik thuis naar de wc ga, m’n jas aan trek en de deur uitloop en aan het einde van de straat moet ik dan soms alweer plassen.
Eerst liep ik altijd lekker de natuur in voor rondjes van minstens 5km, wat ik fysiek dus nog steeds prima zou kunnen... maar die blaas is zo’n risicofactor tegenwoordig 😂 Wel ook echt irritant!!
Ik zie dat mijn gemiddelde van vorige week iig 5300 stappen waren...

3 jaar geleden
33 weken en gemiddeld zo’n 6.500 per dag. Helaas al een tijdje in de ziektewet thuis en veel slaap nodig. Scheel contrast met tot 1,5 maand terug nog 3x per week crossfit. Komt vanzelf weer terug 😉

3 jaar geleden
Ik heb enorme bekkenpijn en heb een gemiddelde van 2500 stappen.
Ik merk dat langer dan 10min wandelen zorgt voor pijnlijke steken in mijn buik. Geen idee waarom.
Als ik op een dag meer dan 2500 stappen zet, heb ik daar minimum 2 dagen erge bekkenpijn van. Deze week was een drukke week met donderdag bijna 6000 stappen, en de pijn is bijna niet uit te houden.
Na vandaag heb ik enkele dagen niks te doen, en zal ik veel rust nemen.

3 jaar geleden
Reactie op Jillzzz
Ongeveer 10.000 stappen per dag en nog 3x per week crossfit. Gaat prima en ...
Wow wat heerlijk als je nog zo lekker actief kunt zijn!
Ik heb geen stappenteller maar denk niet dat ik nog over de 5.000 kom. Fietsen gaat ook niet meer, ben al 2x gevallen met afstappen… ik til wel veel en doe veel was dus hoef gelukkig niet stil te zitten 😆