80 Reacties
3 jaar geleden
Ik ga na de zomervakantie 0,8 fte werken, dus 4 dagen. Ik werk in het onderwijs dus niet elke periode is even druk, maar gemiddeld 32 uur. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen
3 jaar geleden
Ik werk 28 uur, 3,5 dag. 1 dag van 10uur. 1 dag van 6 uur, 1 dag van 3 uur en een dag van 8 uur.
3 jaar geleden
Ik ben ook van 40 naar 24 gegaan en neem nog 4 uur ouderschapsverlof op dus werk 20 uur. Dit red ik dan tot kerst 2023. Dus dat is erg fijn!
3 jaar geleden
Ben van 40 naar 36 gegaan. Neem daarnaast 4,5 uur ouderschapsverlof op dus per week nu 31,5 uur.. werk dan 3x 9 en 1x 4,5 uur (dinsdag vrij en vrijdag middag vrij)
Wil als het kan vanaf aug 9 uur ouderschapsverlof nemen 70% betaald.. en wellicht na 10 jan (dan is mijn zoon 1) vast 3 dagen 9 uur.. we zullen zien :)
Voordeel werk thuis en partner ook dus tot nu toe gaat het goed met de kleine… liefst stop ik helemaal met werken :)
3 jaar geleden
Ik ben van 40 uur fulltime in een leidinggevende functie een stap terug en naar 24 uur gegaan en ga daarvan in september 1 dag per week betaald ouderschapsverlof opnemen en dan tot Finn 1 jaar is lekker 2 daagjes per week werken. Heerlijk. ♥️
Bij hem zijn is echt mijn nieuwe roeping haha.
3 jaar geleden
Zoontje van bijna 2. Toen 21 uur gaan werken, 3 dagen. Nu na geboorte derde kindje blijf ik 21 uur werken