5 Reacties

8 maanden geleden

Oh ja de laatste tijd doet ze een beetje moeilijk mbt brood en slaat eet ze dus haar boterham soms niet op… vandaar dat ik twijfel of ze dan wel genoeg eet als ze haar boterhammen niet helemaal op eet.

8 maanden geleden

ik volg even maar denk dat het wel meevalt ons zoontje eet praktisch nooit meer brood. krijgt het wel maar zuigt of haalt het beleg er vanaf en de rest is bleh en schuift het weg. begin niet eens maar aan die strijd. ik maak in de middag vaak een eitje of vissticks ofzo iov brood.

8 maanden geleden

Ik zou mij niet zoveel zorgen maken, klinkt als gewoon normaal eetgedrag. Als ze verder gezond, vrolijk is en goed groeit heeft ze blijkbaar op dit momenr niet meer nodig. Mijn ervaring is dat ze op deze leeftijd wel goed kunnen aangeven als ze honger hebben.

8 maanden geleden

Hier is brood ook zeer wisselend, hij vind crackers, beschuit en krentenbollen lekkerder en dan t liefst met niks erop 😅

8 maanden geleden

Hier nog nooit een eetschema gevolgd. Die dingen zijn gemaakt obv gemiddelden wat betekent dat er kindjes zijn die precies zoveel eten, kindjes die minder eten, kindjes die veel minder eten, kindjes die meer eten en kindjes die veel meer eten. Ik zou gewoon je kindje volgen. Heeft ze honger? Dan lekker wat eten. Is ze klaar maar ligt er nog een aardappel of broodje? Dan is ze klaar. Klinkt ook niet alsof jouw kindje heel moeilijk of extreem slecht eet dus je kan vast je kindje volgen 😀