10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een bedomrander. Je kunt hem eventueel ook in een campingbedje leggen.

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Wij hebben een bedomrander. Je kunt hem eventueel ook in een campingbedje l ...
Jaa die lieten ze ook by babypark zien, maar dat was een koete bedomrander, die dekt niet heel het hoofdbord zeg maar snapje

één jaar geleden

Reactie op Raaabs__

Jaa die lieten ze ook by babypark zien, maar dat was een koete bedomrander, ...
Wij hebben die van jolein

één jaar geleden

Denk je dat hij boos is en daarom zijn hoofd bonkt? Of zou het met bepaalde prikkel verwerken te maken kunnen hebben.. eventueel opzoek naar andere alternatieven ipv hoofdbonken. Een ergo therapeut (doorverwijzing via consultatiebureau) zou hier eventueel bij kunnen helpen. Hier laat ik mijn dochter bijten op een bijtketting als alternatief. Ze bonkt niet met haar hoofd maar zoekt wel op gekke manieren bepaalde prikkels op met haar gezicht.

één jaar geleden

Die van ons doet dit ook al heel lang, maar ze heeft uiteindelijk geleerd niet te hard tegen haar bed aan te bonken. Ze begon hiermee toen ze een stuk jonger was en een bedomrander was toen nog niet veilig en aangezien ze het soms ook midden in de nacht deed, konden we het niet altijd stoppen/ in de gaten houden. Klinkt misschien wat vreemd, maar wellicht gaat jouw zoontje het ook vanzelf minder hard doen?

één jaar geleden

Reactie op Nizan

Die van ons doet dit ook al heel lang, maar ze heeft uiteindelijk geleerd n ...
Jaa ik hoop het. Hij doet het vooral als hij zijn zin niet krijgt of nu zelfs als wij even naar de wc gaan, wc deur dichtdoen, dan bonkt hij tegen de deur met z’n hoofd. Het is nu zelfs beetje blauw geworden. Ik hoop dat hij het zo snel mogelijk afleert, ben bang dat hij strakjes schade ofs oploopt. Ziet er akelig uit

één jaar geleden

Capingbedje bleek bij ons enige oplossing... Wel luxe matrasje er in.

één jaar geleden

Reactie op Raaabs__

Jaa ik hoop het. Hij doet het vooral als hij zijn zin niet krijgt of nu zel ...
Die van ons is dus deze week uit het niets begonnen met haar hoofd op de grond laten vallen als ze overstuur is. Ik denk dat het een fase is, want ze raakt ontzettend snel gefrustreerd opeens terwijl ze dit voorheen niet had. Maar met tegels in huis wel heel eng. Ik zag veel adviezen dat je ze dan moet knuffelen enzo, hier werkt dat niet echt, ze blijft dan overstuur. Haar zin geven kan natuurlijk ook niet, maar in haar grondbox met speelgoed zetten helpt wel. Dan is ze even alleen en wordt ze bijna direct weer rustig en gaat ze spelen alsof er niets aan de hand was :/

één jaar geleden

Reactie op Nizan

Die van ons is dus deze week uit het niets begonnen met haar hoofd op de gr ...
Hallo, onze jongen heeft dat sinds kort ook. Is nog bezig met leren lopen en als het eens fout gaat, dan gaat hij op zijn knieën zijn hoofd bonken op de grond. Of we mogen ook zijn luier niet meer al liggend vervangen. Bonkt ook met zijn hoofd tegen de muur achter hem. Hebben er nu een kussen tussen gezet, maar niet fijn om zo te moeten omgaan met je kind. Hij doet het trouwens ook allen bij ons. Bij oma een engeltje…

één jaar geleden

Reactie op Nizan

Die van ons is dus deze week uit het niets begonnen met haar hoofd op de gr ...
Jaaa precies. De blauwe plek is nog heftiger geworden.. Hij is nu sinds paar dagen erg hangerig en continue z’n hoofd overal aan t bonken. 🥲 Ik ging vandaag naar het consultatiebureau met hem voor z’n groei en heb gelijk ook gevraagd over t hoofdbonken. De JA zei dat ik indd geen aandacht moet schenken als hij dat doet en dat het geen hersenschade kan opleveren. Ik ga vandaag sws een campingbedje halen. We zijn ook verwezen naar de KA ivm zijn gewicht. Hij is 18 maanden nu en weegt 9,05 kg. Bovendien ook de diëtiste.