4 Reacties

3 jaar geleden
dat is berg. gaat van zelf weer weg en vind je het maar niks baby olie er op even goed laten in trekken en voorzichtig met een zacht borsteltje rondjes draaien dan gaat het van het hoofdje is wel vaak dat je het 2 tot 3 a 4 keer moet herhalen als het veel is dus niet denken bij de eerste keer ik kam net zolang door tot het er af is dat heeft geen zin en gaat uit eindelijk pijn doen voor je kleine.

3 jaar geleden
Reactie op Manon29
dat is berg. gaat van zelf weer weg en vind je het maar niks baby olie er o ...
Eens. Als je doorgaat vallen de haartjes eraf.. Ervaring hier :( Voel je er echt zo rot over.
Na tig olie soorten en berg zalf en ook nog iets van de arts komt het nog steeds terug. Ik probeer het met moeite te negeren.

3 jaar geleden
Mijn oudste had het ook heel erg. En ik waste haar met zemelenbad je, zorg er in Ieder geval dat je alcolvrij en parfumvrije producten gebruikt. Lees altijd de informatie die op het etiket staat want dermatologisch getest wil niet altijd zeggen parfum of alcoholvrij. Ik gebruik nu bij mijn jongste weer het zemelenbad en smeer haar hoofdje in meer calendula olie. En bij haar is het zo goed als weg.