11 Reacties

één jaar geleden

Hier geen last van hooikoorts, maar mijn zoontje heeft wel eens op douchegel een allergische reactie gehad. Wij mochten hem toen een half tabletje van mijn hooikootstabletten cetrizine geven. Dat zou ik niet zonder overleg met een arts doen, maar ik hoop dat dit voor jullie ook mogelijk is en een oplossing biedt.

één jaar geleden

Ik zit met hetzelfde probleem. Dus ik volg

één jaar geleden

Vanmorgen toevallig bij de huisarts voor geweest! Helaas niets aan te doen. Vanaf 3 jaar zouden ze 1 week lang cetrizine mogen en dat is het.

één jaar geleden

Ik heb een drankje gekregen van de huisarts. Ik weet nog niet welke omdat vader het voor me gaat ophalen. Dus ik kan vanavond pas iets meer laten weten

één jaar geleden

Heb net een drankje opgehaald bij de apotheek: desloratadine 0.5 mg/ml. Hij moet dan 2.5 ml elke dag. 🤞🏻 dat het werkt want ik heb weer een kind met knalrode ogen die de hele tijd zit te wrijven en nonstop snot. Zo zielig...

één jaar geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Vanmorgen toevallig bij de huisarts voor geweest! Helaas niets aan te doen. ...
Hier krijgt hij een drankje desloratadine, mag vanaf 1 jaar. Morgen uitproberen en hopelijk werkt het maar wellicht zou je dat kunnen aandragen bij jouw HA.

één jaar geleden

Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Onze dochter heeft het volgens mij ook. Maar volgens de assistant bij onze huisarts hebben kinderen van haar leeftijd bijna nooit last van hooikoorts. Zucht…..Ik ben dus benieuwd wat jouw kindje voorgeschreven krijgt.

één jaar geleden

Oh sorry lees nu wat je hebt gekregen. Fijn dat ze desloratadine als drankje hebben.

één jaar geleden

Reactie op StepGut

Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Onze dochter heeft het volgens mij oo ...
Hm als je er toch sterke vermoedens van hebt en ze er veel last van heeft, zou ik het wel een beetje proberen door te drukken. Ze kunnen het evt ook testen aan de hand van bloed of allergietest. Het is echt heel vervelend om te hebben zonder dat je de klachten kunt verminderen..

één jaar geleden

Reactie op Syts7

Hm als je er toch sterke vermoedens van hebt en ze er veel last van heeft, ...
Ja ze heeft er nu niet zoveel last van. Het was twee weken geleden veel erger. Maar zodra het weer begint, dan bel ik de huisarts.

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft vloeibare levocetrizine gekregen voor haar hooikoorts